اطلاعاتی از سیستم مبارزات بازی Ghost of Tsushima منتشر شد


اطلاعاتی از سیستم مبارزات بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

چند هفته پیش در رویداد E3 2018 ما شاهد یک نمایش بسیار خوب از بازی Ghost of Tsushima بودیم که همه کسانی که در سالن حاضر بودند را شگفت‌زده کرد. با تجربه بازی Ghost of Tsushima غافلگیر خواهید شد در این نمایش بر روی...

چند هفته پیش در رویداد E3 2018 ما شاهد یک نمایش بسیار خوب از بازی Ghost of Tsushima بودیم که همه کسانی که در سالن حاضر بودند را شگفت‌زده کرد.

با تجربه بازی Ghost of Tsushima غافلگیر خواهید شد

در این نمایش بر روی مخفی‌کاری تمرکز زیادی شد که می‌تواند توجه سازندگان به کلمه روح در اسم این بازی باشد ولی بعضی از طرفداران در مورد ایجاد تعدال بین مخفی و مبارزات بازی نگران هستند.

کریس زیمرمن از استودیو ساکرپانچ در مصاجبه با سایت گیمینگ بولت گفت که بازیکنان قادر خواهند بود بین مخفی‌‌کاری و مبارزه کردن انتخاب کنند و حتی از هر دو روش برای بازی کردن استفاده کنند.

به شما به عنوان یک بازیکن بستگی دارد. بازی Ghost of Tsushima یک عنوان جهان باز است و شما مسیر خودتان را انتخاب می‌کنید. این بازی باید برای بازیکنان مختلف که با روش‌های مختلفی بازی می‌کنند جواب‌گو باشد. بازیکنان به دنبال چیزهای مختلفی در بازی هستند و ما باید آن‌هتا را فراهم سازیم. بعضی یک حس ناب سامورای بودن دارد و قدم زنان به سراغ دشمن رفته و او را به چالش می‌کشند و بعضی هستند که علاقه دارند یک روح باشند و کسی متوجه حضور آن‌ها نشود.

جریانات بازی شما را مجبور می‌کند که گاهی به سراغ استایل دیگر بروید ولی ایجاد تعادل برای بازیکنان مختلف فرق خواهد داشت، چون انتخاب به خود بازیکنان بستگی دارد.

شنیدن این موضوع بسیار خوشحال کننده است، چون همانطور که زیمرمن گفت اهداف بازیکنان و روش بازی کردن بازیکنان با هم فرق دارد و نباید سعی کرد که به جای دیگران تصمیم گرفت.

بازی Ghost of Tsushima دارای سیستم ارتقای شخصیت است

لازم به ذکر بوده که سونی هنوز برای بازی Ghost of Tsushima که توسط استودیو ساکر پانچ به صورت انحصاری برای پلی‌استین 4 در دست توسعه قرار دارد، تاریخ انتشار دقیقی اعلام نکرده است، اما امیدوار هستیم که این اثر جهان باز سامورایی تا پایان سال آینده میلادی منتشر شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اطلاعاتی از سیستم مبارزات بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)