حضور بیش از 40 بانوی قزوینی در نمایشگاه بین‌المللی فناوری


حضور بیش از 40 بانوی قزوینی در نمایشگاه بین‌المللی فناوری

44 نفر از بانوان فعال و کارآفرین استان قزوین با حضور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2017 از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

فاطمه غفوری مسئول کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در این نمایشگاه 44 نفر از بانوان فعال استان در بخش‌های مختلف از سوی کارگروه خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر قزوین، کمیته کارآفرینی و اشتغال بانوان استانداری قزوین زیرمجموعه مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین و کانون زنان بازرگان و تعدادی از اعضاء نظام‌مهندسی حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین فناوری‌های پیشرفته کشور در زمینه‌های مختلف از سوی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان در معرض نمایش گذاشته می‌شود و از سویی دیگر با توجه به حضور دستگاه‌های حمایتی کشور در این نمایشگاه می‌توان از بخش‌های حمایتی حاضر در آن بهره لازم را برد.

مسئول کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی تصریح کرد: نشست شهرداری‌های کلان‌شهرها با رویکرد شهر هوشمند با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر از نقاط مختلف کشور به مدت سه روز در بوستان گفتگو برگزار شد و امروز نیز مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

وی هدف از حضور بانوان فعال استان را در این نمایشگاه چنین عنوان کرد: تلاش می‌شود طی این بازدید یک‌روزه فناوری‌های نو شناسایی و با توجه به نیاز بخش‌های مختلف در سطح استان از این فناوری‌ها بهره برده و زمینه انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با آن‌ها بسته شود.

غفوری ادامه داد: اعضای حاضر در این نمایشگاه با نگاه هدفمند به دنبال نیازسنجی و احصا فناوری‌های روز و کاربردی در این نمایشگاه هستند تا زمینه شبکه‌سازی و استفاده از این ظرفیت را ایجاد کنند.

وی اعلام کرد: در حاشیه این بازدید تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین کانون زنان بازرگان و کمیته کارآفرینی و اشتغال استان قزوین منعقد خواهد شد تا برای فروش محصولات در بخش‌های مختلف از بانوان حمایت شود.

مسئول کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی در توضیح عملکرد این کانون بیان کرد: این کانون در مدت فعالیت خود حدود 50 عضو فعال و افتخاری را سازمان‌دهی و بستر لازم را برای حمایت از آن‌ها در حوزه‌های تخصصی کارآفرینی، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا فراهم می‌کند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟