گسترش مراودات تجاری شرکت های فنلاندی با استان مرکزی حائزاهمیت است


گسترش مراودات تجاری شرکت های فنلاندی با استان مرکزی حائزاهمیت است

اراک- سفیر فنلاند گفت: گسترش مراودات تجاری شرکت های فنلاندی و شرکت های تولیدی استان مرکزی از اهمیت بسیار در راستای توسعه تعاملات اقتصادی دو کشور فنلاند و ایران برخوردار است.


به گزارش خبرنگار مهر، کیو نوروانتو روز شنبه در نشست با مسئولان اقتصادی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: از ویژگی های مهم استان مرکزی فاصله کوتاه این استان از پایتخت و قرار گرفتن در مرکز کشور است.

سفیر فنلاند ادامه داد: این ویژگی فرصت مناسبی برای حضور در استان مرکزی و گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری با شرکت های فنلاندی و شرکت های تولیدی و صنعتی این استان فراهم می کند.

وی تصریح کرد: سفر به نقاط مختلف ایران جهت بازدید از استان های این کشور و ارزیابی ظرفیت ها و توانمندی های هر استان به منظور گسترش همکاری دوسویه بین کشور فنلاند و ایران در راستای پیشرفت همه جانبه دو کشور در دستور کار است.

کیو نوروانتو با اشاره به تعاملات تجاری استان مرکزی و کشور فنلاند، اظهار کرد: عقد قرارداد یک شرکت صنعتی اراک با شرکت فنلاندی در زمینه گسترش تعاملات و مناسبات اقتصادی از اهمیت بسیار برخوردار است و امید است در سفرهای بعدی توسعه همکاری های اقتصادی بین شرکت های تولیدی کشور فنلاند و این استان افزایش یابد.

گفتنی است نشست با فعالان اقتصادی استان مرکزی و دیدار با استاندار مرکزی جهت عقد قرار داد شرکت فنلاندی با یک شرکت صنعتی این استان از برنامه های سفر یک روزه سفیر فنلاند به استان مرکزی بود.

کد خبر 4340993

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات