تیزر فصل ششم سریال House Of Cards به اخراج کوین اسپیسی اشاره می‌کند


تیزر فصل ششم سریال House Of Cards به اخراج کوین اسپیسی اشاره می‌کند

شبکه نتفلیکس به مناسب روز استقلال امریکا (چهارم ژوییه) تیزری کوتاه اما جنجالی را از فصل ششم House Of Cards منتشر کرده که محتوای آن مستقیما به اخراج کوین اسپیسی بازیگر مشهور از آخرین فصل این سریال اشاره دارد. پخش موفقیت‌آمیز سریال House of Cards در سال 2013 باعث شد تا شبکه نت‌فلیکس تصمیم به ساخت...

شبکه نتفلیکس به مناسب روز استقلال امریکا (چهارم ژوییه) تیزری کوتاه اما جنجالی را از فصل ششم House Of Cards منتشر کرده که محتوای آن مستقیما به اخراج کوین اسپیسی بازیگر مشهور از آخرین فصل این سریال اشاره دارد.

پخش موفقیت‌آمیز سریال House of Cards در سال 2013 باعث شد تا شبکه نت‌فلیکس تصمیم به ساخت مجموعه‌های اورجینال دیگری مانند Orange Is the New Black ،Glow Is The Delightful و Stranger Things بگیرد و به مرور زمان تعداد سریال‌های اورجینالش افزایش پیدا کند. سریال خانه پوشالی بر اساس یک مینی سریال با همین نام، ساخته‌ی شبکه BBC ساخته شده است.

نتفلیکس چند ماه پیش اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل ششم و پایانی سریال House of Cards دوباره از سر گرفته شده است. همچنین تعداد قسمت‌های فصل ششم این سریال از 13 قسمت به 8 قسمت کاهش خواهد یافت و تمرکز فصل ششم سریال House of Cards هم روی شخصیت کلیر آندروود با بازی «رابین رایت» (Robin Wright)، خواهد بود.

این سریال، تیزر کوتاهی را در صفحه توییتر خود پخش کرد شخصیت کلر آندروود با بازی رابین رایت در برابر دوربین ظاهر می‌شود و استقلالش را از شوهرش فرانک (اسپیسی) اعلام می‌کند. با این‌که اکثرا مردم با این‌که کوین اسپیسی به‌خاطر اتهامات وارد شده از این سریال خارج شود، موافق‌اند اما تعدادی از نظرات در زیر این توییت هم نشان‌دهنده علاقه طرفداران به بازگشت اسپیسی‌اند. این توییت را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

فصل ششم سریال House Of Cards در حالی در دسترس کاربران پلتفرم آنلاین نتفلیکس قرار خواهد گرفت که کلر آندروود جای شوهرش را در کاخ سفید گرفته است. فصل پنجم سریال طوری به پایان رسید که حذف کامل اسپیسی از این مجموعه را ممکن ساخت. در لحظه‌های پایانی فصل قبل، کلر برای اولین بار به سمت دوربین می‌چرخد و چشم در چشم با بینندگان سریال حرف می‌زند. کلر اعلام می‌کند: «این بار نوبت من است» و تصویر سیاه می‌شود.

فصل پایانی‌ سریال House of Cards اواخر سال 2018 توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. به گفته سازندگان این فصل شامل هشت قسمت است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تیزر فصل ششم سریال House Of Cards به اخراج کوین اسپیسی اشاره می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید