طرح های جدید میز ناهار خوری


میز ناهار خوری یکی از مهم ترین عناصر تشکیل دهنده آشپزخانه به شمار می آید. همان گونه که برای دکوراسیون کردن اتاق پذیرایی نیاز به یک سرویس مبل شیک و لوکس است نیاز است به دکوراسیون آشپزخانه...

میز ناهار خوری یکی از مهم ترین عناصر تشکیل دهنده آشپزخانه به شمار می آید. همان گونه که برای دکوراسیون کردن اتاق پذیرایی نیاز به یک سرویس مبل شیک و لوکس است نیاز است به دکوراسیون آشپزخانه نیز اهمیت داده شود. شما به راحتی می توانید از میزهای ناهار خوری متنوع به منظور دیزاین کردن فضای آشپزخانه خود بهره ببرید. به عنوان مثال یک سرویس چوبی انتخاب بسیار مطلوبی برای یک آشپزخانه با کابینت طرح چوب است هم چنین شما به راحتی می توانید از سرویس ناهار خوری فانتزی برای آشپزخانه های مدرن خود استفاده کنید. در مطلب پیش رو سعی بر آن داریم شما را با نمونه های متفاوت میز ناهار خوری و نوع چیدمان آن بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا زیبا ترین دکوراسیون داخلی از آن شما شود.

 طرح های جدید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری دل آرا

اگرتمایل به داشتن یک دکوراسیون داخلی لوکس و لاکچری را دارید به شما سرویس ناهار خوری دل آرا را پیشنهاد می دهیم. سادگی و ظرافت این سرویس ناهار خوری سبب می شود شما منحصر به فرد ترین دیزاین را در آشپزخانه خود تجربه کنید. به راحتی به وسیله یک سرویس مبل مشابه با سرویس ناهار خوری ارائه شده می توانید فضای اتاق پذیرایی خود را نیز دکور کنید. شکی در این نیست که همیشه ایده پردازی به وسیله کالاهای طلایی رنگ سبب می شود به یک دکوراسیون داخلی لوکس و متفاوت دست پیدا کنید. یکی از عواملی که سبب می شود شما از این میز ناهار خوری لوکس در فضای کلاسیک استفاده کنید تناژ رنگی طلایی آن است و امر دیگر که به شما این امکان را می دهد از این سرویس در دکوراسیون های مدرن بهره ببرید سادگی و زیبایی چشم نواز آن است.

 طرح های جدید میز ناهار خوری

سرویس ناهار خوری پریماه

برای آشپزخانه های مدرن خود از یک میز ناهار خوری مدرن شبیه به میز ناهار خوری پریماه بهره ببرید. ایده پردازی که در تناژ رنگی این سبک از میز ناهار خوری مورد استفاده قرار گرفته است سبب می شود شما به یک طراحی دکوراسیون متفاوت در منزل خود دست پیدا کنید. ویژگی های ظاهری این سرویس ناهار خوری را به راحتی در تصویر مشاهده می کنید اگر بخواهیم از کیفیت و مرغوبیت متریال استفاده شده برای شما بگویم می توانیم به چوب روسی که برای طراحی میز و پایه های صندلی استفاده شده است اشاره کنیم. از آنجایی که این چوب بسیار در برابر موریانه زدگی و رطوبت مقاوم است باید بگویم تا سالیان سال شما از دست به جیب شدن برای خرید یک سرویس ناهار خوری معاف هستید. همچنین اسفنج به کار رفته در کفی صندلی های این مدل چیزی در حدود دو سانتی متر بلند تر از سایر صندلی ها طراحی شده است. همین امر سبب زیبا تر جلوه دادن این محصول شده است. میز چوبی با صندلی های رنگی بدون شک یک تضاد زیبا را در دکوراسیون منزل شما به تصویر می کشد.

 طرح های جدید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری دریا

نمونه دیگر از میزناهار خوری فانتزی و مدرن چیزی است که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید. این روزها استفاده از پاف برای کنار مبل به عنوان صندلی مهمان و در کنار تخت به عنوان صندلی پاتختی بسیار استفاده می شود. دلیل این امر تنوع بی نظیر صنعت مد در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. بدون شک

نمونه میز غذا خوری همراه با پاف زیاد در بازار موجود نیست و شما با خرید این سرویس شیک می توانید در متفاوت بودن پیش قدم شوید. شما به راحتی می توانید از یک سرویس ناهار خوری شش نفره به همراه پاف همراه آن بهره ببرید. در صورتی که نیازمند به پاف همراه نبودید به راحتی می توانید با حذف آن از سرویس ناهار خوری خود به یک ست چهار نفره دست پیدا کنید. در این سرویس ناهار خوری سه تفاوت بارز مشاهده می شود. اول اینکه ایده پردازی در رنگ آمیزی این میز ناهار خوری سبب شده است شما از سه رنگ شاد بهره بگیرید. مورد دوم فانتزی بودن نوع طراحی است که به جای استفاده از صندلی از پاف همراه استفاده شده است و امر دیگر که به این تفاوت ریشه زده است رسیدن به یک ست چهار نفره ساده با حذف پاف همراه است.

 طرح های جدید میز ناهار خوری

میزناهار خوری پارمیس

اگر علاقه به داشتن یک دکوراسیون کلاسیک و خاص را دارید به شما استفاده از میز ناهار خوری پارمیس را پیشنهادمی کنیم. سبک های کلاسیک همیشه متفاوت تر از سبک های مدرن طراحی و ساخته می شوند. در تصویر ارائه شده شما شاهد یک سرویس ناهار خوری تمام راش هستید. کیفیت و مرغوبیت بالای چوب راش بر همگان آشکار است پس لازم است از صندلی های این میز ناهار خوری برای شما بگویم. صندلی ها با استفاده از یک دستگاه مدرن به صورت کاملاً تخصصی به شکل دایره مانند برش داده می شود. طراحی نیم دایره ای صندلی های پشتی شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما گواه بر ظرافت و دقت نظر متخصصان این صنعت در زمان طراحی دارد. شما به راحتی می توانید به سفارش یک میز ناهار خوری چهار نفره، شش نفره یا هشت نفره دکوراسیون منزل خود را متفاوت تر از همیشه به نظاره بنشینید.

 طرح های جدید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری برنا

میز ناهار خوری برنا نمونه دیگری از میز ناهار خوری کلاسیک به شمار می آید. راحتی و کلاسیک بودن تلفیقی است ترکیبی که در تصویر زیر مشاهده می کنید. صندلی های کفی این میز ناهار خوری بسیار هوشمندانه با پارچه هم رنگ با چوب طراحی و به تولید رسیده است. پایه های منحصر به فرد میز دایره ای شکل خود نمونه دیگری از این تفاوت به شمار می آید. سبک کلاسیک یکی از پیچیده ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی به شمار می آید. باید به شما بگویم به راحتی با تهیه میز ناهار خوری برنا می توانید مهم ترین قسمت منزل خود که آشپزخانه است را دکور کنید. دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم ترین دغدغه های خانم های خانه دار خوش سلیقه است. در صورتی که نیاز به میز ناهار خوری بزرگ تر داشتید به راحتی با سفارش میز ناهار خوری شش نفره به هدف خود دست پیدا خواهید کرد.

 طرح های جدید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری گرد

دکوراسیون مدرن و کلاسیک تلفیقی از هنر میز ناهار خوری ارائه شده است. لمسه کاری هنری است که در زمان طراحی میز های ناهار خوری کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که در تصویر مشاهده می شود میز این کار با چوب به سبک کلاسیک طراحی شده است و صندلی ها از ی ایده پردازی لمسه کاری بهره برده اند. این خود نشان از کلاسیک بودن طراحی این میز ناهار خوری دارد. در حالی که رنگ های متضاد این کار نشان از مدرن بودن این میز ناهار خوری شکیل را می دهد. برای صرف یک شام رمانتیک به شما پیشنهاد می کنیم از این میز هنری خاص بهره بگیرید تا بهترین لحظات از آن شما باشد. شما به راحتی با حذف صندلی های مشکی و آبی می توانید با دو صندلی قرمز عاشقانه ترین میز پذیرایی را دکور کنید.

 طرح های جدید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری صوفیا

همان طور که در اول این مقاله اشاره شد شما از سه آیتم کلاسیک، مدرن و استیل برای دیزاین اتاق پذیرایی خود می توانید استفاده کنید. جای بسی خوشحالی است که بگویم میز های ناهار خوری نیز از این قاعده مستثنا نیستند و شما به راحتی از هر سه آیتم می توانید بهره ببرید. چیزی که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید یک میزناهار خوری سلطنتی است که بهترین انتخاب برای دکوراسیون های لوکس به شمار می آید. شما اگر تصمیم دارید اتاق پذیرایی خود را با استفاده از یک سرویس مبل سلطنتی و میز ناهار خوری ست دیزاین کنید بدون شک انتخاب ایده ال شما سرویس ناهار خوری صوفیا است. رنگ آمیزی بسیار منحصر به فرد رویه میز و دسته های صندلی سبب زیبا تر شدن این میز ناهار خوری شده است. از سوی دیگر همانند مبل های سلطنتی از هنر لمسه کاری برای دیزاین این سرویس مبل با شکوه استفاده شده است. یکی از مهم ترین مزیت های این میز ناهار خوری تعداد صندلی آن است که شما می توانید از تعداد 6،8 و 10 نفره آن برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.

 طرح های جدید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری کمجا

استفاده از میز ناهار خوری کمجا محدود به دکوراسیون داخلی منزل نمی شود شما به راحتی می توانید از میز ناهار خوری کمجا برای کافی شاپ های خود نیز استفاده کنید. دلیل این امر طراحی منحصر به فرد این میز ناهار خوری است. طراح پکیچی این میز ناهار خوری سبب شده است این اتفاق پر رنگ تر جلوه کند. ست های دو نفره را برای سویت های خود انتخاب کنید تا تفاوت شما با دیگران به بهترین شکل ممکن نمود پیدا کند. ایده پردازی این میز ناهار خوری به دلیل نوع طراحی صندلی های آن سبب متفاوت تر شدن آن شده است. ترکیب دو رنگ قهوه ای و سبز خود سبب بارز تر شدن این محصول شده است. این محصول را می توانیددر سه مدل پکیچی چهار نفره؛ شش نفره و دو نفره تهیه کنید. امید است که میزهای ناهار خوری ارائه شده نظر شما را برای رسیدن به یک دکوراسیون شیک و متفاوت را جلب کرده باشد.

 طرح های جدید میز ناهار خوری

خوشحال می شویم از دیگر محصولات ما در

سایت https://moblomiz.com/Products/Dining-tableدیدن فرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح