راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود


راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود

دیوید بکهام David Beckham یکی از شیک پوش ترین مردان هالیوودی است. درباره پوشش «بکام» چند نکته جالب…

دیوید بکهام David Beckham یکی از شیک پوش ترین مردان هالیوودی است. درباره پوشش «بکام» چند نکته جالب وجود دارد که باعث شده تا این حد خوش تیپ به نظر بیاید. در ادامه به این موارد اشاره می کنیم.

راز شیک پوشی دیوید بکهام David Beckham چیست؟

انتشار عکس هایی از «دیوید بکام» در مراسم عروسی مگانمارکل و پرنس هری با واکنش های زیادی روبه رو شده است. علاوه بر شبکه های اجتماعی که واکنش های طنز آمیز زیادی درباره میزان بالای خوش تیپ بودن او داشتند، فیلم ها و عکس های این مراسم نشان می دهد که او با استقبال زیادی در بین مهمان های بسیار مهم این مراسم مواجه شده و افراد زیادی تمایل به گرفتن عکس یادگاری با او داشتند.

تعریف دقیق پوشش مناسب دیوید بکهام David Beckham
راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود

وقتی ما از پوشش مناسب برای یک شخص صحبت می کنیم، منظورمان فقط لباس نیست. از موهایش بگیرید تا کفش، کمربند و حتی مکانی که فرد در آن جا قرار می گیرد، به همین مسئله فرد برمی گردد. این ها همه عناصری هستند که در طراحی لباس «بکام» مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بدانید : جدیدترین عطر دیوید بکهام که همیشه مد است!!

استفاده از رنگ های کلاسیک در پوشش دیوید بکهام David Beckham
راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود

پوشش او در قدم اول از دقت بسیار او در انتخاب لباس هایش خبر می دهد. او تمام معیارهای پوشش مناسب برای شرکت در یک مراسم جشن و شادی را رعایت کرده است. به طور مثال استفاده از لباس هایی با رنگ های کلاسیک برای حضور در مراسم جشن مانند ازدواج، علاوه بر زیبا نشان دادن صاحب لباس باعث جلب توجه هم می شود. اگر به تمام لباس های او اعم از کت، جلیقه، کروات، شلوار و ... دقت کنید، رنگ همه آن ها کلاسیک است. در ضمن زنجیر روی لباس و پیراهن سفید استفاده شده توسط بکام باعث مجلسی تر شدن پوشش او شده است که نشان از اهمیت حضور در چنین مراسمی برای او دارد.

بیشتر بدانید : بهترین عکس های دیوید بکام در حرفه مدلینگ!!

انتخاب لباس متناسب با استایل شخصی دیوید بکهام David Beckham
راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود

او در انتخاب تک تک لباس هایش به یک نکته مهم دیگر هم توجه کرده است. تمام لباس های او با استایل خاص بدنش متناسب هستند. کت بلند، جلیقه ای که روی کمربندش را گرفته و ... فقط به استایل «بکام» می آید و بدنش را بسیار جذاب تر و اصطلاحا روی فرم تر نشان می دهد. بنابراین اگر فردی کمی قدش کوتاه تر باشد یا مانند «بکام» چهارشانه نباشد و این لباس را بپوشد اصلا زیبا و خوش تیپ نخواهد شد. به طور مثال اگر فردی با همین استایل «بکام» فقط کمی چاق تر باشد، بهتر است که یقه لباسش پهن تر باشد تا لباس برایش مناسب تر جلوه کند. بنابراین باید همه اجزای بدن با لباس رابطه معقولی داشته باشد تا انتخاب لباس، انتخاب درستی باشد.

بیشتر بدانید : جنجالی ترین مصاحبه با دیوید بکهام در دنیای مد!!

ویژگی جالب کت دیوید بکهام David Beckham
راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود

کت خاص «بکام» هم انتخاب بسیار خوبی بوده است که متناسب با قدش برگزیده شده است. فقط باید در اندازه بلند بودن این کت، دقت و وسواس زیادی به خرج داد. شاید دیده باشید که بعضی از خوانندگان خودمان هم در کنسرت ها از چنین کتی استفاده کرده اند اما چون متناسب با قدشان نبوده، اصلا زیبا به چشم نیامده است. همان طور که می بینید، این کت فقط در قسمت پشت بلند است که باعث چشم نوازتر شدن آن شده است.


بیشتر بدانید : 3 اصل مهم در شیک پوشی!!

بیشتر بدانید : شیک پوشی مردانه با 7 رنگ پاییزی

بیشتر بدانید : اصول شیک پوشی تابستانی مخصوص آقایان


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا