دشمنان قصد کم کردن اعتماد مردم به نظام را دارند


دشمنان قصد کم کردن اعتماد مردم به نظام را دارند

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان این که دشمنان قصد کم کردن اعتماد مردم به نظام را دارند، گفت: بازاریان در وسط میدان جنگ اقتصادی هستند و به خوبی اوضاع را دیده و مشکلات را درک و تحلیل می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حمید ملانوری در جلسه گفت‌وگو و هم‌اندیشی در ارتباط با تحولات اقتصادی و وضعیت بازار که در محل سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در دوران جنگ و پس از جنگ در سازندگی کشور اظهار داشت: همیشه فضای اقتصادی در کشور مطلوب نبوده و با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در کنار ایجاد اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌ها موثرند گفت: بسیاری از شهدای ما در زمان انقلاب و پس از آن در دوران جنگ از بازاریان ما بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه بازاریان ما با بلند نظری و روحیه خوب در کارهای خیر هم سهیم بوده و بخشی از درآمد خود را به این کار اختصاص می‌دهند بیان کرد: نزدیک 8 هزار اتحادیه صنفی در کشور فعال هستند و بیش از 6 میلیون نفر در این واحدها مشغول به‌کار هستند.

وی با اشاره به وجود 2 میلیون واحد صنفی گفت: بازاریان در وسط میدان جنگ اقتصادی هستند و به خوبی اوضاع را دیده و مشکلات را درک و تحلیل می‌کنند.

ملانوری با بیان اینکه به مشکلات اصناف و بازاریان واقف هستیم بر لزوم برگزاری جلسات گفت‌وگو و هم اندیشی با اصناف در مرکز و در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: ما موظف به حل مشکلات اصناف هستیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که اخیرا در حوزه حمل و نقل در کشور ایجاد شده بود بیان کرد: مطالبات اصناف به حق است، اما آشوب‌های کمی که ایجاد شد ریشه در بیرون مرزها داشت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه تحریم‌ها تا قبل از برجام بسیار به مردم فشار آورد گفت:پس از برجام نیز دوباره فشارهای خود را تحمیل کردند و دشمنان قصد کم کردن اعتماد مردم به نظام را دارند.

در این جلسه ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه بازاریان کرمان از شریف‌ترین بازاریان کشور هستند اظهارداشت: بازاریان کرمان حداقل‌های سود را در نظر گرفته و قناعت دارند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در تهیه و تامین کالاست گفت: این مسئله باید از مبادی آن کنترل شود و ایراداتی هم بر سیستم‌های نظارتی ما در این زمینه وارد است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه مرکز استان تحت نظارت شدید است گفت: مراکز تامین کالا در پایتخت و جاهای دیگر رها شده است.

وی با اشاره به اینکه اشکالات باید از سرمنشاء حل شود افزود: امروز همه با گرانی و گران‌فروشی دست به گریبان هستیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403