آیا شعبه‌ی روسیه پلی‌استیشن به کنسول پلی‌استیشن 5 اشاره دارد؟


آیا شعبه‌ی روسیه پلی‌استیشن به کنسول پلی‌استیشن 5 اشاره دارد؟

توئیت جدید شعبه‌ی روسیه پلی‌استیشن باعث گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های مختلفی شده که بدون شک یکی از آن‌ها حول محور کنسول پلی‌استیشن 5 است. صفحه‌ی توئیتر رسمی شعبه‌ی روسیه پلی‌استیشن اخیراً تصویری را از یک پلی‌استیشن 4 پرو با نماد X به اشتراک گذاشته است که هیچ توضیح خاصی جز متن “آماده...

توئیت جدید شعبه‌ی روسیه پلی‌استیشن باعث گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های مختلفی شده که بدون شک یکی از آن‌ها حول محور کنسول پلی‌استیشن 5 است.

صفحه‌ی توئیتر رسمی شعبه‌ی روسیه پلی‌استیشن اخیراً تصویری را از یک پلی‌استیشن 4 پرو با نماد X به اشتراک گذاشته است که هیچ توضیح خاصی جز متن “آماده باشید” ندارد. طبیعتاً این توئیت باعث شده است که طرفداران احتمالات زیادی را در ذهن خود پرورش دهند، زیرا چرا باید پلی‌استیشن چنین تصویری را با چنین متنی منتشر کند؟

آیا شعبه‌ی روسیه پلی‌استیشن به کنسول پلی‌استیشن 5 اشاره دارد؟

برداشت‌های مختلفی می‌توان از این توئیت داشت؛ مثلا می‌توان گفت که این تصویر برای این منتشر شده است که طرفداران با گمانه‌زنی‌ها و تفاسیر مختلف خود، بازار بحث و گفت و گو راجع به پلی‌استیشن 5 (یا شاید کنسولی به نام پلی‌استیشن ایکس!) را هرچه بیشتر گرم‌ کنند و سونی را به هدف خود یعنی بازاریابی برسانند.

برداشت دیگر این است که نماد X و همچنین مداری که دور کنسول پلی‌استیشن 4 پرو در تصویر قرار گرفته، با کراس‌پلی ارتباط دارند. همان‌طور که می‌دانید، سونی مدت‌هاست که به خاطر عدم پشتیبانی از کراس‌پلی با کنسول‌های دیگر مورد انتقاد طرفداران و حتی سازندگان قرار گرفته است و شاید اکنون قصد دارد که پافشاری خود را کنار بگذارد و به‌زودی این قابلیت را برای بازیکنان فراهم کند.

باید منتظر ماند و دید که توئیت جدید شعبه‌ی روسیه‌ی پلی‌استیشن در نهایت به چه چیزی ختم می‌شود. آیا صرفاً با یک توئیت پرحاشیه طرف هستیم یا در آینده خبر جدیدی را از سوی سونی خواهیم شنید؟

نظر شما راجع به این توئیت و ارتباط آن با پلی‌استیشن 5 چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آیا شعبه‌ی روسیه پلی‌استیشن به کنسول پلی‌استیشن 5 اشاره دارد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر