مشخصات سخت‌افزاری و زمان رونمایی شیائومی Mi A2 فاش شد


مشخصات سخت‌افزاری و زمان رونمایی شیائومی Mi A2 فاش شد

اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی Mi A2 فاش شده است که از تنوع رنگ‌ها، مقدار حافظه‌ی ذخیره‌سازی و زمان عرضه‌ی آن حکایت می‌کنند.

هر چه زمان می‌گذرد، اطلاعات بیشتری از گوشی شیائومی Mi A2 در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ اطلاعاتی که از زبان طراحی این دستگاه و مشخصات سخت‌افزاری آن حکایت می‌کنند. حال به‌لطف اطلاعاتی که به‌تازگی فاش شده است، به‌نظر می‌رسد که باید خود را برای رونمایی از این دستگاه در ماه جاری آماده کنیم.

طبق اطلاعات منبعی مطلع، شیائومی می ای 2 در سه رنگ با چهار گزینه‌ برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی در دسترس قرار خواهد گرفت. مدل پایه‌ی این دستگاه با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد؛ اما اگر این مقدار برای شما کافی نیست می‌توانید نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی را خریداری کنید. علاوه‌بر این دو مورد، شیائومی برای رقابت با گوشی‌های بالارده، نسخه‌ای را در نظر گرفته که دارای حافظه‌ی رم ۱۲۸ گیگابایتی است که با مقدار رم ۴ یا ۶ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. تمام مدل‌های یادشده نیز در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی قابل خریداری هستند.

مقاله‌های مرتبط:

تصویر فاش شده از Mi A2 صفحه‌ مشخصات آن را نمایش می‌دهد

مطابق انتظارات، شیائومی Mi A2 نیز از طراحی می ۶ ایکس استفاده خواهد کرد و از این حیث نباید انتظار طراحی جدیدی را برای دستگاه یادشده داشته باشیم؛ بنابراین باید انتظار صفحه‌نمایشی با مقیاس ۱۸:۹ را در کنار بدنه‌ای آلمینیومی داشته باشیم.

در قسمت دوربین نیز شاهد دوربین دوگانه‌ای خواهیم بود که چینش عمودی خواهند داشت. طبق اطلاعات پیشین، شیائومی برای این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ در کنار نسخه‌ی ۸.۱ اندروید اوریو استفاده خواهد کرد که به‌لطف برنامه‌ی اندروید وان، قابل به‌روزرسانی به اندروید پی خواهد بود.

این‌طور که از شواهد بر می‌آید، انتظار می‌رود که این دستگاه ۲۵ جولای (۳ مرداد) در شهر مادرید رونمایی شود؛ با این حال هنوز چینی‌ها هیچ صحبتی در این باره انجام نداده‌اند و نمی‌توان با قطعیت درباره‌ی زمان رونمایی Mi A2 سخن گفت.

بیشتر بخوانید:
ویدیوهای جدید شیائومی می مکس 3، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن‌ را تایید می‌کنند
تصاویر جدیدی از شیائومی می میکس 3 رویت شد
تصویر فاش شده از Mi A2 صفحه‌ مشخصات آن را نمایش می‌دهد
شیائومی درصدد ورود به بازار آمریکا است
شیائومی می میکس 3 با دوربین پاپ‌آپ، شهریور امسال رونمایی می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق