آینده دنی پدروسا در موتوجی پی آلمان مشخص می شود


موتوجی پی ایران – دنی پدروسا اعلام کرده که در مورد آینده ی موتوجی پی خود تصمیم گرفته است و قصد دارد تا برنامه های خود را در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه و در زاکسنرینگ اعلام کند. اگر چه موتورسوار اسپانیایی برای فصل 2019 موتوجی پی یک پیشنهاد جدی از تیم تک 3 یاماها دارد اما به نظر می رسد که بازنشستگی یک گزینه ی جدی برای...

موتوجی پی ایران – دنی پدروسا اعلام کرده که در مورد آینده ی موتوجی پی خود تصمیم گرفته است و قصد دارد تا برنامه های خود را در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه و در زاکسنرینگ اعلام کند.

اگر چه موتورسوار اسپانیایی برای فصل 2019 موتوجی پی یک پیشنهاد جدی از تیم تک 3 یاماها دارد اما به نظر می رسد که بازنشستگی یک گزینه ی جدی برای پدروساست.

موتورسوار 32 ساله یکی از بدترین فصل های خود را در مسابقات پشت سر می گذارد و با هم تیمی خود، مارک مارکز 99 امتیاز فاصله دارد.

بهترین نتیجه ی پدروسا در فصل جاری کسب جایگاه پنجمی در لمانز و بارسلونا بوده و در ماه گذشته نیز تایید شد که در پایان 2018 او رپسول هوندا را ترک خواهد کرد و خورخه لورنزو جایگزین او می شود.

آینده دنی پدروسا در موتوجی پی آلمان مشخص می شودآینده دنی پدروسا در موتوجی پی آلمان مشخص می شود دنی پدروسا

پدروسا گفت:

من در نهایت در مورد آینده ام تصمیم گرفتم و می خواهم آن را شخصا و همزمان برای همگان بخوانم.

بنابراین در زاکسنرینگ من یک کنفرانس مطبوعاتی را برای اعلام آن برگزار خواهم کرد و امیدوارم تصمیمم مورد احترام قرار گیرد.

پدروسا پیش از این اعلام کرده بود که عدم قطعیت در مورد آینده اش، بر روی عملکردش در پیست تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین پدروسا باید تصمیم بگیرد، یا اینکه چمدان خود را بسته و به زندگی آینده اش فکر کند و یا اینکه با یک تصمیم غیر منتظره، در فصل آینده هم تیمی فرانکو مربیدلی شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته