روزنامه رفیق شهرام جزایری مدعی اخلاق اقتصادی شد!


روزنامه رفیق شهرام جزایری مدعی اخلاق اقتصادی شد!

روزنامه اعتماد از قول دبیر حزب‌ اتحاد ملت نوشت کسی که مال شبهه‌دار دارد، اصلاح‌طلب نیست.

روزنامه رفیق شهرام جزایری مدعی اخلاق اقتصادی شد!

به گزارش فانوس، علی شکوری‌راد گفته است: از نظر من کسی که مدعی اصلاح‌طلبی است اگر عامدانه چراغ قرمز را در چهارراه و خیابان رد کند، دیگر اصلاح‌طلب نیست. اگر کسی مال شبهه‌دار داشته باشد و حقوق بقیه شهروندان را زیر پا بگذارد یا تبعیض ناروایی برقرار کند، اصلاح‌طلب نیست. اگر اصلاح‌طلبی مدیر است، باید به گونه‌ای رفتار کند که کارمندانش او را تحسین کنند. اینها کاملا روشن است. اصلاح‌طلبی آمیزه‌ای از قانونگرایی و اخلاق و قائل بودن به حکمرانی خوب است.

کیهان نوشت: این سخنان در حالی است که پدرخوانده‌های طیف مدعی اصلاح‌طلبی در دو حزب کارگزاران و مشارکت، از آلودگان به رانت‌ها و زد و بندهای اقتصادی محسوب می‌شوند و برخی حتی محکومیت مالی هم دارند. در جریان بستن لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس و شورای شهر نیز، برخی روزنامه‌های مدعی اصلاح‌طلبی و فعالان سیاسی این طیف، از زد و بندهای گسترده مالی در تضمین تکلیف لیست‌ها خبر دادند و حتی آفتاب‌یزد نوشت رئیس حزب کارگزاران، از هر نامزد مطالبه 2 میلیارد تومان پول کرده است.

از طرف دیگر مدیر روزنامه اعتماد که این مصاحبه را منتشر کرده، خود از رفقای گرمابه و گلستان شهرام جزایری (فاسد بزرگ اقتصادی دوره اصلاحات) است و جزایری در دادگاه تصریح کرده که هدایایی به الیاس حضرتی داده است.

همچنین باید توجه داشت اکثر مدیران حرام‌خوار نجومی، غارتگران صندوق ذخیره فرهنگیان (16 هزار میلیارد تومان) و پرونده‌هایی از این دست، مفسد اقتصادی و مدعی اصلاح‌طلبی بوده‌اند که مورد حمایت سایر اصلاح‌طلبان قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی