روابط ایران و روسیه زیر نظر رهبری ادامه می‎یابد


روابط ایران و روسیه زیر نظر رهبری ادامه می‎یابد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل پس از دیدار با رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد: رهبری به روابط ایران و روسیه به عنوان رابطه راهبردی و استراتژیک از دیرباز نگاه می‌کند.

روابط ایران و روسیه زیر نظر رهبری ادامه می‎یابد
به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایسنا، علی‌اکبر ولایتی اظهارکرد: در ملاقات با رئیس‌جمهور روسیه پیام رهبری و رئیس‌جمهور تسلیم وی شد و این ملاقات که حدود دو ساعت به درازا کشید، بسیار سازنده، روشن و صمیمانه بود.

وی افزود: در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور هم صحبت‌هایی انجام شد. همچنین در رابطه با مسائل دوجانبه آقای پوتین نسبت به پیشرفت روابط دو کشور اظهار رضایت داشت، ضمن اینکه طی ماه و سال‌های اخیر که آقای روحانی با پوتین دیدار‌هایی داشته و قرارداد‌هایی گذاشته شده، رئیس‌جمهور روسیه از عملیاتی شدن این قرار‌ها اظهار رضایت کرده و بنده اطلاع دارم که آقای روحانی از این موضوع مطلع هستند و قدردانی می‌کنند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل همچنین بیان کرد: از همه مهم‌تر اینکه رهبری به روابط ایران و روسیه به عنوان رابطه راهبردی و استراتژیک از دیرباز نگاه می‌کنند و همچنان این سیاست جمهوری اسلامی ایران تحت اشراف و رهنمود‌های رهبری دنبال می‌شود. آقای پوتین هم به همین اعتقاد دارد، مشترکات زیادی دو کشور را به هم پیوند می‌دهد و هر چه زمان گذشته، این روابط بسیار مستحکم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی