بانک زمین در شهر محمدیه راه اندازی می شود


بانک زمین در شهر محمدیه راه اندازی می شود

قزوین- رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: برای تامین منابع مالی پایدار در آینده و اجرای طرح های عمرانی بانک زمین در محمدیه راه اندازی خواهد شد.


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیات روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل سالن جلسات شهرداری محمدیه برگزار شد اظهار داشت: با توجه به فرسودگی زیرساختهای شهر محمدیه باید با تامین اعتبارات مناسب این بافت نوسازی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: با اضافه شدن ناحیه شهری مهرگان به شهر محمدیه مسئولیت ها دوچندان شده و با توجه به افراد ساکن در آن که بیشتر کم درامد هستند احساس وظیفه می کنیم تا بخشی از مشکلات آنها را حل کنیم اما اعتبارات جوابگو نیست.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات ناحیه شهری مهرگان نیازمند حمایت استانی هستیم تا زیرساختهای لازم را مهیا کرده و محلی مناسب را برای زندگی مردم فراهم کنیم.

بانک زمین در شهر محمدیه راه اندازی می شود

بیات گفت: ناحیه شهری مهرگان امرو. ز به خدمات شهری، بوستان، درمانگاه، آتش نشانی، حمل و نقل شهری، مدرسه، کلانتری و بازارچه های محلی است تا نیازهای مردم تامین شود.

آماده اجرای طرح باغ ویلا هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه اظهارداشت: شهر محمدیه در شرایطی است که بیمار محسوب می شود و نیازمند مراقبت های جدی است و امیدواریم با کمک مسئولان استانی بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم این شهر و نیز مهرگان ارائه کنیم.

بیات گفت: با نصب دوربین در مبادی ورودی و خروجی شهر و مناطق حساس و مهم تلاش می کنیم تا محیطی امن وتوام با آرامش برای ساکنان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: ایجاد رینگ سبز، راه اندازی مسیر دوچرخه سواری، دسترسی به کمربندی، رفع مشکلات پل خلیج فارس، بازپیرایی محلات، نوسازی ناوگان حمل و نقل، توزیع کارت شهروندی از کارهایی است که در اولویت برنامه های شورا و شهرداری قرار دارد.

بیات گفت: در منطقه هشت محمدیه شرایط خوبی برای اجرای طرح باغ ویلا داریم که آمادگی داریم در این طرح مشارکت کنیم.

بانک زمین در شهر محمدیه راه اندازی می شود

راه اندازی بانک زمین در محمدیه

رئیس شورای شهر محمدیه اضافه کرد: راه اندازی بانک زمین برای تامین منابع مالی پایدار شهر محمدیه ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در این راستا عزم جدی داریم این کار را عملیاتی کنیم.

بیات اظهارداشت: اگر بانک زمین نداشته باشیم در اجرای طرح های آینده محمدیه با مشکل مواجه خواهیم شد.

کد خبر 4345149

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی