تعداد فالوئرهای اکانت‌های توییتر کاهش یافت


تعداد فالوئرهای اکانت‌های توییتر کاهش یافت

ایتنا - تعداد کل فالوئرها اهمیت بسیار زیادی از جنبه های بازاریابی و فروش دارد چرا که سلبریتی‌ها و کسانی که اصطلاحا تاثیرگذاران بر شبکه های اجتماعی دانسته می‌شوند در زمان مذاکره بر سر قرارداد با آگهی دهندگان روی آنها حساب باز می‌کنند.

تعداد فالوئرهای اکانت‌های توییتر کاهش یافت

تغییر خط مشی توییتر در روز پنجشنبه در رابطه با افزایش اعتبار این سرویس موجب شد تا 100 کاربر محبوب‌ترین این شبکه اجتماعی، به طور متوسط، حدود 2 درصد از فالوئرهایشان را از دست بدهند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از رویترز، جک دروسی مدیر عامل توئیتر پنجشنبه اعلام کرد که توئیتر دیگر هیچ اکانتی که به خاطر ظن به جعلی بودنش قفل شده است را فالوئر محسوب نخواهد کرد.
اکانت‌های قفل شده پیش از این از آمار روزانه و ماهانه کاربران فعال توئیتر کنار گذاشته شده بودند.
این اکانت‌ها در صورتی که توئیتر رفتار نامعمولی همچون رشد شدید فعالیت پس از ماه‌ها عدم فعالیت را در آنها تشخیص دهد قفل می‌شوند.

این خط مشی جدید ممکن است اهمیتی چشمگیر برای برخی از کاربران توئیتر داشته باشد زیرا تعداد کل فالوئرها اهمیت بسیار زیادی از جنبه‌های بازاریابی و فروش دارد چرا که سلبریتی‌ها و کسانی که اصطلاحا تاثیرگذاران بر شبکه‌های اجتماعی دانسته می‌شوند در زمان مذاکره بر سر قرارداد با آگهی دهندگان روی آنها حساب باز می‌کنند.
رای دیگر کاربران هم تعداد فالوئرها یک نقطه افتخار به شمار می‌رود.

بنا بر داده‌های منتشر شده توسط Keyhole، با اجرائی شدن این تغییر، اکانت “@Twitter” خود توئیتر 12.4 درصد از فالوئرهایش را در مقایسه با روز چهارشنبه از دست داد، که شدیدترین افت در میان 100 اکانت برتر بر حسب فالوئرها بود.

تعداد فالوئرهای اکانت‌های توییتر کاهش یافت

ایلان ماسک، فعال اجرائی حوزه تکنولوژی، شاهد کمترین افت بود: 0.3 درصد یا حدود 71000 فالوئر.
بر اساس این داده‌ها متوسط این افت در 100 اکانت برتر حدود 734000 فالوئر بود.

توئیتر می‌گوید که انتظار می‌رفت متوسط افت فالوئرها در سطح کل سرویسش چهار فالوئر به ازای هر اکانت باشد.
توئیتر از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

Keyhole در زمینه کسب اطلاعات از توئیتر و اینستاگرام و فروش گزارش‌ها به کسب و کارها تخصص دارد.

کتی پری، هنرمند موسیقی پاپ، که اکانتش بیشترین فالوئرها را دارد، پنجشنبه بیش از 2.8 میلیون فالوئر را از دست داد، که نشانگر افت 2.6 درصدی نسبت به روز قبل از آن است.
دیگر هنرمندان موسیقی در 100 اکانت برتر، از جمله پینک، ماری کری، بریتنی اسپیرز و امینم، همه شاهد افت بیش از 3 درصدی بودند.

تحلیلگران مالی از تلاش‌های توئیتر برای محدودتر کردن سوءاستفاده از این شبکه تقدیر نموده و گفته‌اند که این اقدام با استفاده بیشتر از آن در بلندمدت جبران خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در