سه چرخه آف‌رود رانگو با موتور کمکی برقی، معرفی شد


سه چرخه  آف‌رود رانگو با موتور کمکی برقی، معرفی شد

شرکت رانگو از دو نسخه سه‌چرخه برقی جاگرنات رونمایی کرد؛ این سه‌چرخه‌ها مجهز به سیستم دستیار پدال هستند و از موتور کمکی بهره می‌برند.

در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار اخباری در مورد معرفی رانگو جاگرنات (Rungu Juggernaut) منتشر شد؛ نوعی سه‌چرخه بزرگ با تایرهای پهن که برای سواری در سطوح نرم شن و ماسه طراحی شده بود. سال بعد رانگو از سه‌چرخه برقی الکتریک جاگرنات مجهز به موتور کمکی رونمایی کرد. در حال حاضر این شرکت سه‌چرخه الکتریک جاگرنات MDV را با هزینه کم و مجهز به سیستم دستیار پدال معرفی کرده است.

سه چرخه  آف‌رود رانگو با موتور کمکی برقی، معرفی شد

نسخه اصلی سه‌چرخه برقی الکتریک جاگرنات (نسخه غیر MDV) مجهز به موتور هاب گشتاور بالای سه‌ فاز در عقب است که ۲۱۰۰ وات توان دارد و می‌تواند آن را تا سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت به جلو براند. با این حال تنها در حالی می‌توان از نیروی برق استفاده کرد که دستیار پدال فعال (مانند موتور گازی) باشد. در حالتی نیز که دستیار پدال در سه‌چرخه الکتریکی وجود نداشته باشد، تنها با نیروی انسانی یا شبیه به موتورسیکلت برقی بدون پدال حرکت می‌کند.

سه چرخه  آف‌رود رانگو با موتور کمکی برقی، معرفی شد

در مقابل سه‌چرخه رانگو الکتریک جاگرنات MDV از هر دو حالت موتور گازی و دستیار پدال پشتیبانی می‌کند، که دومی از موتور برقی برای تقویت قدرت پدال‌زنی دوچرخه‌سوار بهره می‌گیرد. علاوه بر این به جای استفاده از موتور هاب، سه‌چرخه برقی جاگرنات به کمک واحد محرک میانی ۱۰۰۰ واتی بافانگ M610 حرکت خواهد کرد. این باعث می‌شود تا (نسبت به مدل‌های دارای موتور هاب) وزن به طور مساوی بین محور عقب و جلو تقسیم شود و بیشینه سرعت سه‌چرخه الکتریکی به ۳۵ کیلومتر بر ساعت افزایش یابد.

سه چرخه  آف‌رود رانگو با موتور کمکی برقی، معرفی شد

قدرت سه‌چرخه رانگو الکتریک جاگرنات از پکیج باتری ۵۲ ولت / ۱۵ آمپرساعت تامین می‌شود که روی لوله زیرین تنه نصب خواهد شد. پکیج باتری می‌تواند در حالت دستیار پدال، شعاع حرکتی جاگرنات MDV را به ۸۵ کیلومتر افزایش دهد؛ در حالی که هنگام استفاده از حالت موتور گازی، شعاع حرکتی به ۲۹ کیلومتر محدود می‌شود. قرار گرفتن صفحه نمایش رنگی LCD روی دسته فرمان به سوار اجازه می‌دهد که به راحتی سطح شارژ باتری را بررسی کند و کارهایی مانند انتخاب میزان کمک پدال برقی را انجام دهد.

سه چرخه  آف‌رود رانگو با موتور کمکی برقی، معرفی شد

برخی از ویژگی‌های دیگر سه‌چرخه برقی رانگو الکتریک جاگرنات MDV شامل قاب آلومینیومی 6061-T6، دوشاخه تعلیق ۶۰ میلی‌متری، سیستم تعویض دنده ۱۰ سرعته شیمانو 11-36T، لاستیک‌های ۲۶ اینچی، ترمز دیسکی هیدرولیکی ۱۸۰ میلی‌متری تک‌ترو (Tektro) در هر سه چرخ می‌شود. وزن سه‌چرخه تنها به ۳۷ کیلوگرم می‌رسد، در حالی که هنگام بارگیری، وزن وسیله همراه با جعبه و بسته‌بندی به ۶۰ کیلوگرم افزایش می‌یابد.

سه چرخه  آف‌رود رانگو با موتور کمکی برقی، معرفی شد

علاقه‌مندان به خرید سه‌چرخه برقی رانگو الکتریک جاگرنات MDV می‌‌توانند آن را با قیمت ۳۳۹۹ دلار آمریکا از سایت اصلی سفارش دهند. قیمت مدل اصلی رانگو جاگرنات الکتریک که شعاع حرکتی و بیشینه سرعت بالاتری نیز دارد، از ۳۹۵۸ دلار آغاز خواهد شد. خریدارانی که به دنبال سرعت بیش‌تر و محدوده حرکت بالاتری هستند، می‌توانند نسخه LE سه‌چرخه الکتریک جاگرنات را با قیمت ۷,۲۵۹ دلار تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:
دوچرخه مرسدس بنز استایل، رونمایی شد
فورد برای دوچرخه سواران ژاکت هوشمند می‌سازد
تبدیل دوچرخه معمولی به برقی، با ابزار رولوشن ورکس
معرفی استارتاپ تولید دوچرخه‌ فیبر کربنی با پرینتر سه بعدی
پوسته قابل تعویض برای لاستیک دوچرخه، به تولید رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...