واکنش ستاره بارسلونا به جدایی اش با خرید لنگلت


یری مینا مدافع کلمبیایی بارسلونا احتمال جدایی از این تیم را رد نکرد. یری مینا که یکی از پدیده‌های جام جهانی روسیه بود، نیم فصل دوم فصل پیش را در بارسلونا گذراند. او در ژانویه از پالمیراس خریداری شد اما نتوانست خودش را با سبک این تیم وفق بدهد و البته والورده نیز به او اعتمادی نشان نداد. نتیجه این شد که بارسلونا تصمیم گرفت کلمنت لنگلت را...

واکنش ستاره بارسلونا به جدایی اش با خرید لنگلت

یری مینا احتمال جدایی از بارسلونا را رد نکرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۲
واکنش ستاره بارسلونا به جدایی اش با خرید لنگلت

با رسمی شدن انتقال لنگلت، عملا جایی برای مینا وجود ندارد مگر اینکه فرمائلن جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یری مینا مدافع کلمبیایی بارسلونا احتمال جدایی از این تیم را رد نکرد.

یری مینا که یکی از پدیده‌های جام جهانی روسیه بود، نیم فصل دوم فصل پیش را در بارسلونا گذراند. او در ژانویه از پالمیراس خریداری شد اما نتوانست خودش را با سبک این تیم وفق بدهد و البته والورده نیز به او اعتمادی نشان نداد. نتیجه این شد که بارسلونا تصمیم گرفت کلمنت لنگلت را از سویا جذب کند و یری مینا را با گنجاندن بند بازخرید، به فروش برساند. از اورتون و چند تیم لیگ برتری و فنرباحچه به عنوان مشتریان مینا یاد می‌شود.

به گزارش مارکا، یری مینا درباره آینده‌اش می‌گوید:

می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم اما آرامش مهم ترین چیز است. می‌خواهم بهترین تصمیم را برای زندگی‌ام بگیرم. با پیوستن به بارسلونا رویایم محقق شد اما امسال لحظات سختی را سپری کردم. دوست دارم در تیمی باشم که هم آرامش داشته باشم هم فرصت بازی به من برسد. گاهی فکر می‌کردم همه چیز در حال نابودی است. دیدن بازی‌های تیمت از روی سکو یا تلویزیون آسان نیست. همین اتفاق در تیم ملی هم برای من رخ داد. وقتی تازه دعوت شده بودم، بازی نمی‌کردم. برابر ژاپن هم فکر می‌کردم همه چیز در حال نابودی است. تیمی که عاشقش هستم، بارسلوناست اما مادرم بیشتر چلسی را دوست دارد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : توماس فرمائلن, کلمت لنگلت, مدافع کلمبیایی بارسلونا, یری مینا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس