گوشی Xiaomi Mi Mix 3 در یک ویدیوی مفهومی نمایش داده شد


گوشی Xiaomi Mi Mix 3 در یک ویدیوی مفهومی نمایش داده شد

کانال یوتیوب “Science and Knowledge” با انتشار یک ویدیوی مفهومی از گوشی Xiaomi Mi Mix 3 ، طراحی این اسمارت فون قدرتمند و قابلیت‌های مهم آن را به تصویر کشیده است. موبایل های پرچمدار سری Mi Mix با نوآوری در طراحی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتند. بعد از عرضه Mi Mix، برخی منتظر... نوشته گوشی Xiaomi Mi Mix 3 در یک ویدیوی...

کانال یوتیوب “Science and Knowledge” با انتشار یک ویدیوی مفهومی از گوشی Xiaomi Mi Mix 3 ، طراحی این اسمارت فون قدرتمند و قابلیت‌های مهم آن را به تصویر کشیده است.

موبایل های پرچمدار سری Mi Mix با نوآوری در طراحی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتند. بعد از عرضه Mi Mix، برخی منتظر بودند نسل دوم این تلفن هوشمند با ویژگی‌های منحصره به فرد در اختیار کاربران قرار بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد و حتی گوشی می میکس 2 اس نیز با اختلاف جزئی در طراحی، نتوانست انتظارات را برآورده کند. با این تفاسیر، کاملا قابل درک است اگر شیائومی بخواهد طراحی محصولات خود را با معرفی می میکس 3 تغییر دهد. این تغییرات در یک ویدیوی مفهومی نمایش داده شده‌اند.

گوشی Xiaomi Mi Mix 3 در یک ویدیوی مفهومی نمایش داده شد

انتظار می‌رود امسال، گوشی می میکس 3 به عنوان پرچمدار 2018 شیائومی روانه بازار شود. مطابق با این ویدیوی مفهومی، موبایل جدید شیائومی ترکیبی از دو گوشی ویوو نکس -یکی دیگر از محصولات نوآورانه امسال- و می میکس 2 خواهد بود. دوربین سلفی پاپ آپ که در قسمت بالایی دستگاه تعبیه شده، از برجسته‌ترین مشخصه‌های این گوشی است. به علاوه، “SK” نسبت صفحه به بدنه 99 درصدی را برای این اسمارت فون متصور شده است که غیر واقعی به نظر می‌رسد. هرچند، نباید فراموش کرد که نسل اول این گوشی نیز در زمان معرفی، غیر واقعی به نظر می‌رسید، اما در نهایت به حقیقت تبدیل شد. به این موارد باید اسکنر اثر انگشت زیر صفحه، دوربین پشتی سه گانه و بدنه سرامیکی را هم اضافه کرد.

شیائومی هنوز در مورد پرچمدار جدید خود سخن نگفته است، ولی در ویدیوی ضمیمه‌شده، نمایشگر 6 اینچی IPS LCD با وضوح 1440×2960، تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. همچنین این احتمال وجود دارد که در زمان عرضه، گوشی Xiaomi Mi Mix 3 با اندروید 9.0 و رابط کاربری MIUI 10 ارائه شود. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جذاب را تماشا کنید.

ویدیوی مفهومی گوشی Xiaomi Mi Mix 3

دانلود ویدیو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته