تلاش مسئولان مراکز درمانی تحریم های دارویی دشمن را خنثی می کند


تلاش مسئولان مراکز درمانی تحریم های دارویی دشمن را خنثی می کند

ورامین_نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: تلاش مسئولان مراکز درمانی تحریم های دارویی دشمن را خنثی می کند.


به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی بعد از ظهر جمعه در دیدار هیات امناء و پرسنل درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج) که هر سال و قبل از شروع دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب صورت می پذیرد، طی سخنانی گفت: افرادی که در محل های درمانی مشغول به کار و خدمت هستند، در حقیقت عبادت می کنند، چرا که انجام امور بهداشتی و درمانی مردم پاداش فراوان نزد خداوند دارد، باید خدا را برای این که فرصت خدمت به مردم را دارید، شکر کنید.

امام جمعه ورامین گفت: امروز درشهرستان ورامین شاهد پیشرفت در محیط های درمانی و بهداشتی هستیم، درمانگاه ها و مراکز درمانی ورامین با وجود دستگاه های پیشرفته که دارند به مردم منطقه خود خدمت می کنند، لکن باید تلاش شود، تا میزان رضایت مندی مردم افزایش یابد.

وی اضافه کرد: پزشکان و پرسنل درمانگاه ها و بیمارستان ها می بایست صادقانه به مردم خدمت کنند، که این بهترین عبادت است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: درخواست بنده از تمامی پزشکان و پرسنل این است که در محیط درمانی و بهداشتی به امربه معروف و نهی از منکر توجه بیشتری داشته باشند.

وی گفت: این انقلاب با هدف الهی بنا شد و امروز نیز پس از ۴۰ سال با هدف الهی پیش می رود، در بسیاری از مقاطع دشمن سعی داشته که به کشور و انقلاب ضربه بزند، اما موفق نشده است، امروز نیز یکی از مواردی که اقدامات خصمانه دشمن مشاهده می شود، تحریم داروهای درمانی و تجهیزات پزشکی است.

محمودی گلپایگانی با بیان این که باید با تلاش و مجاهدت پزشکان، مهندسان پزشکی، پرستاران و تمام مسئولان و کارمندان بخش های درمانی و بهداشتی توطئه های دشمنان خنثی شود، گفت: در شرایط حساس کنونی همه در عرصه های گوناگون وظیفه داریم، به کشور، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

کد خبر 4345636

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06