مرگ نخستین همسر فرانک سیناترا در 101 سالگی


همشهری آنلاین: نانسی سیناترا سینیر با نام اصلی نانسی بارباتو که نخستین همسر از چهار همسر خواننده مشهور و مادر سه فرزند او بود، در 101 سالگی از دنیا رفت.

مرگ نخستین همسر فرانک سیناترا در ۱۰۱ سالگی

مرگ نخستین همسر فرانک سیناترا در 101 سالگی
سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
نانسی سیناترا سینیر با نام اصلی نانسی بارباتو که نخستین همسر از چهار همسر خواننده مشهور و مادر سه فرزند او بود، در ۱۰۱ سالگی از دنیا رفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، نانسی سیناترا جونیر خبر مرگ مادرش را روز جمعه در توییتر منتشر و زمان دقیق مرگ را ساعت 6:02 عصر اعلام کرد. نانسی و فرانک از دوران کودکی رابطه‌ای عاطفی با هم داشتند و سرانجام روز چهارم فوریه 1939 در کلیسای جرزی‌سیتی ایالت نیوجرزی پیوند ازدواج بستند. آن زمان دوران شکوفایی سیناترا در حرفه خوانندگی بود و سه سال پیش از ازدواج یک برنامه 15 دقیقه‌ای در رادیوی محلی اجرا کرده بود.

آنها در سال‌های اول زندگی مشترک در یک آپارتمان معمولی در جرزی‌سیتی روزگار گذراندند و دو فرزندشان هم در همان خانه به دنیا آمدند. پس از آنکه سیناترا در دهه 1940 به ستاره عرصه موسیقی پاپ تبدیل شد، خانوادگی به لس‌آنجلس آمدند و آنجا بود که جلوه‌هایی تازه از استعدادهای فرانک بروز یافت؛ از جمله حضور در عرصه سینما و یک مرد شهری تمام‌عیار. این سرآغاز فروپاشی زندگی خانوادگی سیناتراها بود.

پس از فراگیر شدن رسوایی ارتباط فرانک با آوا گاردنر، نانسی در 1951 از او جدا شد و سرپرستی سه فرزندش نانسی، فرانک و تینا را بر عهده گرفت. او آگاهانه از مطرح شدن پرهیز کرد و نکته جالب اینکه طول و کیفیت زندگی‌اش بسیار بیشتر و بهتر از فرانک بود. سیناترا در 1998 از دنیا رفت و تنها پسر مشترک آنها یعنی فرانک جونیر هم دو سال پیش درگذشت.

جستجو در پایگاه معتبر imdb با نام نانسی بارباتو تنها دو نتیجه دارد؛ یک حضور در فیلم کنسرت «نانسی و لی در لاس‌وگاس» مربوط به 1975 به کارگردانی دخترش نانسی و یک حضور در برنامه تلویزیونی دوستش دینا شور در 1974. او هرگز ازدواج نکرد و روابطی دوستانه با همسر سابقش فرانک سیناترا داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا