14 مدرسه در میاندوآب کلنگ زنی شد


14 مدرسه در میاندوآب کلنگ زنی شد

ارومیه – با حضور مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی گفت: کلنگ احداث 14 مدرسه با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی در میاندوآب به زمین زده شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم کلنگ زنی این مدارس امروز شنبه به صورت نمادین در روستای ملا شهاب الدین میاندوآب و با حضور محبی نیا نماینده مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گفته رحمانی مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان این مدارس شامل دو مدرسه شش کلاسه در روستاهای ملاشهاب الدین و زنجیرآباد است در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال احداث می شود.

هم چنین به گفته جلال پورمیرزا مدیر آموزش و پرورش میاندوآب از این ۱۴ مدرسه، تعداد ۱۲ باب مدرسه یک کلاسه به همراه دفتر و سایر ملزومات است که با اعتبارات ملی در روستاهای قشلاق، گوزللو، مشیرآباد، قطار داش، اربط علیا و سفلی، گوی خرابه، قره بوغاز، تازه کند زاغه، احمدآباد، قمشلو و پتکلو احداث می شوند.

وی ادامه داد: مدرسه شش کلاسه مشارکتی حاج محرم کریمی در روستای ملاشهاب الدین و شش کلاسه مشارکتی خانم مهری دخت سنایی درروستای زنجیرآباد احداث می شود که ۳۰ درصد آن توسط خیر و ۷۰ درصد سهم دولت خواهد بود.

کد خبر 4346613

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)