بیش از هزار عنوان برنامه در دهه کرامت اجرا می شود


بیش از هزار عنوان برنامه در دهه کرامت اجرا می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: بیش از هزار برنامه به صورت تخصصی و عمومی در دهه کرامت در دست برنامه ریزی و اجرا است

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، شنبه(23 تیر) در نشست شورای هماهنگی ستاد دهه کرامت که با حضور نمایندگان 20 دستگاه عضو برگزار شد، گفت: دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) آغاز و با میلاد امام رضا(علیه السلام) پایان می یابد.

وی افزود: ستاد دهه کرامت با عضویت 20 در کشور و به تبع آن ادارات متناظر در استان ها، در طول این دهه به اجرای برنامه های متنوعی که منتسب به حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) و خواهر عظیم الشأن ایشان حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) می پردازند.

حجت الاسلام جعفری، هدف از برگزاری این نشست را اعلام برنامه های دستگاه های عضو و هماهنگی برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های دهه کرامت عنوان و اظهار کرد: آغاز این دهه از روز یکشنبه(24 تیر) مصادف با میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر خواهد بود.

وی اعلام کرد: بیش از هزار برنامه در دهه کرامت در دست برنامه ریزی و اجراست که به صورت تخصصی و عمومی در قالب جشن ها و برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ابراز کرد: پیش بینی این تعداد برنامه از سوی دستگاه های عضو در ستاد دهه کرامت، نشان می دهد که همه دستگاه ها این ایام را با حساسیت دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت غالباً به صورت عمومی و متفرقه با مخاطبین خاص هر یک از دستگاه ها برگزار می شود، پیشنهاد داد: «جشن بزرگ کرامت» همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(علیه السلام) در قالب یک برنامه واحد برای عموم شهروندان کرمانشاهی با مشارکت تمامی دستگاه های عضو ستاد برگزار شود.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان