کاروان جانبازان اوایل شهریورماه به حج مشرف می‌شود


کاروان جانبازان اوایل شهریورماه به حج مشرف می‌شود

کاروان جانبازان اوایل شهریورماه به حج تمتع مشرف می‌شود که در این کاروان 40 نفر از جانبازان که بیشتر آن‌ها 70 درصد به بالا هستند، حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امسال 40 نفر از جانبازان کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند که با توجه به امکان حضور همسر و یک نفر همراه این کاروان 120 نفره است.

کاروان جانبازان اعزامی به حج تمتع اوایل شهریورماه از شهرهای مختلف کشور در تهران جمع می‌شوند و در هتلی اسکان داده خواهند شد و پس از آن این کاروان به حج مشرف می‌شود که در این کاروان بیشتر جانبازان 70 درصد هستند.

با توجه به اهمیت و محدودیت‌های این کاروان، همراه با کاروان جانبازان یک پزشک معتمد نیز که پیش از سفر پرونده‌های پزشکی تمامی جانبازان کاروان را مطالعه و بررسی کرده است، اعزام خواهد شد تا در صورت بروز مشکل بتواند به خوبی جانبازان را راهنمایی و مداوا کند.

امسال 85 هزار و 200 نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند که اولین گروه 27 تیر به حج اعزام شده و روند اعزام تا 24 مردادماه ادامه دارد. البته به دلیل برخی موضوعات کاروان جانبازان به عنوان آخرین گروه نزدیک برپایی حج تمتع به عربستان سفر خواهند کرد تا در کنگره عظیم حج حضور یافته و به ادای فریضه حج بپردازند.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی