تصاویر جدیدی از فیلم ونوم خبرساز شد


تصاویر جدیدی از فیلم ونوم خبرساز شد

رسانه کلیک – فیلم ونوم (Venom) یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال 2018 محسوب می شود. به تازگی دو تصویر جدید از این فیلم در فضای مجازی منتشر شده است. فیلم ونوم چند ماه دیگر اکران می شود. این فیلم که به وسیله سونی مراحل تولید خود را طی می کند، دارای یکی از […] نوشته تصاویر جدیدی از فیلم ونوم خبرساز شد اولین بار در رسانه کلیک پدیدار...

رسانه کلیک – فیلم ونوم (Venom) یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال 2018 محسوب می شود. به تازگی دو تصویر جدید از این فیلم در فضای مجازی منتشر شده است.

فیلم ونوم چند ماه دیگر اکران می شود. این فیلم که به وسیله سونی مراحل تولید خود را طی می کند، دارای یکی از شخصیت های دنیای مارول است. با این حال فیلم Venom یکی از محصولات مارول سینماتیک یونیورس محسوب نمی شود.

به تازگی Entertainment Weekly دو تصویر جدید از این فیلم را منتشر کرده است. یکی از این تصاویر شخصیت Venom را از نزدیک به نمایش می گذارد. تصویر منتشر شده شباهت زیادی به شخصیت اصلی آن در کمیک بوک دارد. همانطور که در تصویر مشخص است، ونوم دارای دندان های بزرگ و چشم های کاملا سفید است.

تصاویر جدیدی از فیلم ونوم خبرساز شد

تصاویر جدیدی از فیلم ونوم خبرساز شد

در این فیلم تام هاردی به عنوان Venom به ایفای نقش می پردازد که توسط یک همزاد بیگانه آلوده می شود. این همزاد شخصیت انسانی تام هاردی را دچار مشکل می کند. علاوه بر این تصویر، EW تصویر دیگری از این فیلم را نیز منتشر کرده است. در این تصویر تام هاردی بر روی صندلی نشسته و ریز احمد روبه‌روی او ایستاده است.

تصاویر جدیدی از فیلم ونوم خبرساز شد

تصاویر جدیدی از فیلم ونوم خبرساز شد

تام هاردی علاقه زیادی برای بازی در این نقش داشته و به نظرش شخصیت Eddie Brock بسیار جذاب است. تام هاردی در رابطه با این نقش به EW گفته است:

در این فیلم یک دلقک ناراحت حضور دارد که البته به نظر من خنده دار است. من بازی در این نقش را دوست داشتم. این نقش قدرت ماورایی دارد که البته از آن استفاده نامناسب می کند. در حالی که شاید این قدرت خارق العاده را نخواهید ولی به آن علاقه پیدا می کنید. این موضوع باعث می شود که احساس خاصی داشته باشید. ونوم یک قهرمان و یک ضد قهرمان است.

تام هاردی تا به امروز در فیلم های محبوب زیادی به ایفای نقش پرداخته است که در این میان می توان به فیلم های شوالیه تاریکی برمی‌خیزد و بی قانون اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش