نامه پرابهام معاون پزشکی باشگاه ” استقلال” درباره آینده ” علی کریمی”


علی کریمی گزینه اول استقلال و شفر برای جانشینی امید ابراهیمی بود؛ بازیکنی که به دلیل مشکلات از ناحیه ستون فقرات قرارداد او به بعد از تست های پزشکی موکول شد. نتیجه تست های پزشکی این بازیکن از سوی ایفمارک به باشگاه استقلال و معاون پزشکی این باشگاه ارسال شد و در این نامه آمده که این بازیکن که سابقه مشکل از ناحیه ستون فقرات داشته است، اکنون...

نامه پرابهام معاون پزشکی باشگاه ” استقلال” درباره آینده ” علی کریمی”

دکتر نوروزی در نامه ای مبهم به باشگاه استقلال به تشریح وضعیت کریمی پرداخته است
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۹:۵۳
نامه پرابهام معاون پزشکی باشگاه ” استقلال” درباره آینده ” علی کریمی”

معاون پزشکی باشگاه استقلال با نامه ای پر ابهام درباره آینده کریمی اظهار نظر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی گزینه اول استقلال و شفر برای جانشینی امید ابراهیمی بود؛ بازیکنی که به دلیل مشکلات از ناحیه ستون فقرات قرارداد او به بعد از تست های پزشکی موکول شد.
نتیجه تست های پزشکی این بازیکن از سوی ایفمارک به باشگاه استقلال و معاون پزشکی این باشگاه ارسال شد و در این نامه آمده که این بازیکن که سابقه مشکل از ناحیه ستون فقرات داشته است، اکنون فاقد درد است.
دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال نیز بعد از بررسی نتیجه آزمایش های این بازیکن با پزشکان متخصص، در نامه ای مبهم به باشگاه استقلال به تشریح وضعیت این بازیکن پرداخته است.
در این رونوشت که به افتخاری تحویل شده، آمده است که این بازیکن برای حضور در مسابقات به برگزاری تمرینات فیزیوتراپی هفتگی نیاز دارد و باید کامل تحت نظر باشد. همچنین معاون پزشکی باشگاه استقلال حضور این بازیکن در تمرینات و مسابقات را به بندهای مختلف دیگری مشروط کرده که نشان می دهد کریمی هر چند اکنون مصدومیت شدیدی ندارد اما برای حضور در مسابقات کار آسانی ندارد.
نکته جالب اما نظر نهایی دکتر نوروزی در این نامه است؛ معاون پزشکی استقلال در این نامه اما در نهایت نظر نهایی خود را ارائه نکرده و تنها به ارائه توضیحات پرداخته و تصمیم گیری را به شفر و افتخاری محول کرده است. واکنش عجیبی که می تواند باعث شود تا معاونت پزشکی باشگاه در آینده از هر گونه پاسخگویی درباره وضعیت این بازیکن شانه خالی کند و تمام مسئولیت این خرید را متوجه شفر و افتخاری کند.
ملکی عضو هیات مدیره استقلال نیز پیش از این اعلام کرده بود کریمی نمی تواند برای این باشگاه بازیکن کاملی شود و باید دید با وجود این نامه پر ابهام، افتخاری چه تصمیمی خواهد گرفت.

دسته بندی ها : اخبار داغ , اخبار فوری , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال, امید ابراهیمی, ایفمارک, شفر, علی کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد