راهکارهای فنگ شویی آثار هنری و دکوری در اتاق خواب


راهکارهای فنگ شویی آثار هنری و دکوری در اتاق خواب

فنگ شویی از هنر های بسیار مهم برای دکوراسیون فضاها محسوب می شود و به همین سبب درک و یادگیری آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

در حقیقت، فنگ شویی به طور مستقیم با انرژی سلامتی، روابط و همچنین آسایش افراد مرتبط است.

با استفاده از راهکارهای فنگ شویی و با به کارگیری آن ها برای دکوراسیون اتاق خواب می توانید علاوه بر زیبایی جریان انرژی را در منزل افزایش داده و به سلامتی و ارتقاء کارایی و بازدهی فضاها کمک نمایید.

در ادامه با دکوبوم با دو راهکار اصلی برای افزودن دکور و تابلوهای هنری به دکوراسیون اتاق خواب همراه باشید…

برای ایجاد فنگ شویی خوب در اتاق خواب خود، از هنرهایی با انرژی و تصاویر خشن جلوگیری کنید. همانطور که اتاق خواب شما محل اصلی برای آرامش و تفکر است، هر دکوری با انرژی بسیار قوی و خشونت آمیز کاملا انرژی فنگ شویی برای آرامش را نابود و یا کمرنگ می سازد. برای تغذیه انرژی خوب فنگ شویی در اتاق خواب خود، بهتر است که حضور عنصر فنگ شویی آب را محدود کنید. این به معنای اجتناب از طرح رنگ آمیزی آبی یا تصاویر و تابلوی نقاشی دریا و یا طرح آب در اتاق خواب یا استفاده از آب واقعی برای مثال آب نماها در فضا است.

فنگ شویی استفاده از آینه را در اتاق خواب ممنوع می داند در واقع باید آینه را در جایی قرار دهید که تختخواب یا درهای کمد در آن دیده شوند. البته آینه در اتاق خواب از لوازم ضروری و جدانشدنی است پس اگر راهی برای خلاصی از آن در این موقعیت ندارید، حداقل روی‌ آن را با پارچه بپوشانید تا زمان خواب بتوانید به آرامش برسید. آینه‌ها چون نمادی از انرژی مضاعف هستند باید از اتاق خواب‌ها دور باشند تا زود‌تر و راحت‌تر به آرامش رسید و گرنه در اصول فنگ‌شویی به داشتن آینه در هر فضایی غیر از اتاق خواب تاکید زیادی شده است.

راهکارهای فنگ شویی آثار هنری و دکوری در اتاق خواب

البته لازم به ذکر است آب در فنگ‌ شویی عنصری مهم است اما جای آن در دکوراسیون اتاق خواب نیست زیرا به عقیده چینی‌ها قرار دادن آب یا تصویر آن در اتاق خواب باعث بروز مشکلات مالی می‌شود.

در واقع معنی فنگ شویی در مورد تعادل است، مهم است که درک کنیم که دستورالعمل های بالا بایستی عاقلانه دنبال شود.

بدانید دستورالعمل های فنگ شویی، را با احساسات خود را در مورد آنچه در اتاق خواب در دکوراسیون به آن علاقه دارید پیوند زنید. برای مثال خالی گذاشتن زیر تخت خواب، پرهیز از چسباندن تخت به دیوار ، استفاده از بالاتختی چوبی، استفاده از تشک مناسب همه و همه از دیگر قوانین فنگ شویی برای جریان بهتر انرژی در اتاق خواب محسوب می شوند .

آگاهی و شناخت نقشه انرژی فنگ شویی در دکوراسیون خانه بسیار مفید است، که به شما امکان ایجاد انرژی واقعا پر جنب و جوش و هماهنگ را نه تنها در اتاق خواب، بلکه در تمام خانه می دهد. این نقشه انرژی به شما دستورالعمل های اساسی در مورد استفاده و اجتناب از رنگ ها و اشکال در دکوراسیون اتاق را داده و بر آن ها تاکید می کند.

تحریریه دکوبوم

منبع: .thespruce

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فنگ شویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید