تجلیل از بانوان شاغل در اصناف ورامین


تجلیل از بانوان شاغل در اصناف ورامین

ورامین- به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب از بانوان شاغل در اصناف ورامین تجلیل شد.


به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه از کارمندان خانم دارای حجاب برتر در اصناف ورامین تقدیر شد.

ابوطالب شیرکوند، رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین در این مراسم گفت: اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف ورامین به عنوان نماینده بیش از ۱۲ هزار مغازه دار و بازاری این منطقه وظیفه خدمت به این قشر را دارد.

شیرکوند افزود:در این شرایط سخت اقتصادی که دولت تلاش می‌کند فشارهای خارجی به اقتصاد را رفع کند همه مردم وظیفه دارند در کنار مسئولان به شرایط اقتصادی کشور کمک کنند و دولت نیز باید تیم اقتصادی خود را تقویت و ترمیم کند.

وی با تبریک هفته کرامت و عفاف و حجاب گفت: حجاب در جامعه ما یک باور دینی و ملی است و خدا را شاکریم که کارمندان خانم شاغل در اتحادیه صنفی شهرستان ورامین همگی دارای حجاب برتر هستند.

شیرکوند بیان داشت: حجاب و موضوعات مربوطه به آن از پایه های اصلی انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا است و بسیاری از شهدا در وصیت نامه های خودشان به بانوان توصیه کردند همواره از چادر به عنوان یک جبهه فرهنگی استفاده کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین اظهار داشت: تامین امنیت شغلی کارمندان از مهمترین برنامه های هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف است و در این راستا آیین نامه جدیدی به زودی تدوین خواهد شد.

شیرکوندبا بیان اینکه بانوان شاغل در اتحادیه های صنفی ورامین از شرایط یکسان با اقایان برخوردار هستند و باید از حقوق کامل یک کارمند وزارت کشوری و تحت قانون وزارت کار بهرمند شوند
افزود: رعایت قانون وزارت کار در مورد استراحت دوران بارداری و پس از آن و همچنین بهبود ساعت کاری کارمندان خانم را از برنامه های دیگر اتاق اصناف ورامین در اینده ای نزدیک دانست.

وی به تکریم ارباب رجوع در اتحادیه های صنفی اشاره کرد و بیان داشت: مخاطبین و مراجعین اتحادیه صنفی کسبه و بازاریانی هستند که با مشکلات بسیار زیاد در حال فعالیت هستند و وظیفه کارمندان اتحادیه، روسای و هیئت رئیسه اتحادیه ها خدمت رسانی به این قشر است.

کد خبر 4348392

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل