گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت


گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

تیلور سویفت ، یکی از خوش استایل ترین و جذاب ترین چهره های دنیای استیج و موسیقی پاپ است. میمیک صورت کاریزماتیک تیلور سویفت جوان صد و هفتاد و پنج سانتیمتری در کنار هوش سرشار در خوانندگی و نوازندگی سبب شده تا وی به عنوان یک فشن آیکون از یک دهه پی تا کنون به […]

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

تیلور سویفت ، یکی از خوش استایل ترین و جذاب ترین چهره های دنیای استیج و موسیقی پاپ است. میمیک صورت کاریزماتیک تیلور سویفت جوان صد و هفتاد و پنج سانتیمتری در کنار هوش سرشار در خوانندگی و نوازندگی سبب شده تا وی به عنوان یک فشن آیکون از یک دهه پی تا کنون به شمار رود و همواره کلکسیون مد و لباس و طلا و جواهرات ایشان روی جلد برترین نشریات مد و لباس و سبک زندگی جهان قرار بگیرد.

تیلور سویفت جوان امروزه یکی از ثروتمند ترین بانوان دنیای موسیقی محسوب می شود و هر سال، محصولی جدید از کلکسیون آرایشی و بهداشتی خود را به هوادارانش معرفی می کند. یکی از رکورد داران فروش آلبوم های موسیقی در چند سال اخیر بوده و مرتب در فهرست برترین های بیلبورد قرار گرفته است. شکار گلدن گلوب و گرمی در چند سال گذشته در کنار بیش از ۱۰۳ میلیون فالور در اینستاگرام و فعالیت گسترده در توییتر و فیسبوک و شبکه های اجتماعی، سبب شده تا کسب و کار این دختر جوان خوش استایل همچون مدونا، به عنوان case study در رشته های مدیریت و بازاریابی و تبلیغات و برندینگ در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جهان مطرح شود.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

تیلور سویفت همچون ادل و بیانسه و لیدی گاگا و حتی آریانا گرانده و سلنا گومز، معمولا ویدیوهایی از متن و حاشیه فعالیت های حرفه ای خود در عرصه موسیقی و فشن را به اطلاع مخاطبان می رساند که همواره با استقبال گسترده آنان مواجه می شود. قرار گرفتن روی جلد نشریات مختلفی از جمله vogue و people و Bazaar خود بخشی از اهمیت فعالیت موسیقیایی و مدگرایی این فشن آیکون موفق را نمایان می کند.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری تیلور سویفت که برند لورین شوراتز دارد)

گزارش امروز سرویس مد گردی لوکس تهران، شما را با جدید ترین کلکسیون طلا و جواهرات تیلور سویفت جوان آشنا می کند تا ببینیم که ایشان در کدام مراسم از چه استایل و پوشش و برندی استفاده کرده است. دنیای مد و لباس سلبریتی ها در کنار کلکسیون طلا و جواهرات آن ها همیشه جذاب و دیدنی و حاوی نکات جالب و جذابی برای عاشقان فشن و طراحی طلا و جواهرات و اکسسوری است که از انتخاب های هیجان انگیز معروف ترین شخصیت های دنیای هنر، بتوانند برای طراحی بدلیجات و سرویس جواهرات خود استفاده کنند.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری از تیلور سویفت در بخش فروشگاهی سایتش که امکان خرید آنلاین آلبوم جدید ایشان با نام REPUTATION را فراهم کرده است)

با گزارش امروز ما در گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت، همراه ما باشید.

تیلور سویفت ۱۰۴ میلیون فالووری

تیلور این روز ها بیش از ۱۰۴ میلیون فالور دارد. صفحه وی را که یکی از ۱۰ صفحه پر بیننده در اینستاگرام نیم میلیارد کاربره است را در این نشانی مشاهده کنید. تمرکز اصلی فعالیتهای اینستاگرامی وی بر خلاف سال های گذشته، تنها بر روی انتشار آلبوم جدید بوده و مرتب تصاویری از آلبوم و پشت صحنه آماده کردن ترانه هایش را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. هم چنین در پست هایی به معرفی نظرات تحلیل گران موسیقی و خبرنگاران درباره آلبوم جدید می پردازد.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویر صفحه اینستاگرامی تیلور سویفت که هیچ صفحه ای را مانند Adele و Beyonce فالو نکرده است)

جواهر گردی با تیلور سویفت

تیلور سویفت همواره خود را یکی از هواداران طرح های جذاب و لاکچری لورین شوراتز، طراح جواهرات آلمانی نشان داده است که هم او و هم بیانسه، از طرفداران پر و پا قرص جشنواره جواهرات الماس این بانوی خوش ذوق جواهر ساز هستند. صفحه ایشان در اینستاگرام بیش از ۲ هزار پست از جواهرات طراحی شده توسط این طراح مد عرصه جولری و همچنین سلبریتی هایی که از محصولاتش استفاده کرده اند را منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید. وی بیش از ۵۴۸ هزار فالور دارد. سایت ایشان در این لینک در دسترس عاشقان دنیای طلا و جواهرات با طرح های خاص و هیجان انگیز است.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری که صفحه اینستاگرام رسمی LORRAINE SCHWARTZ با نمایش گردن بند الماس جذاب گران قیمت ۱۵۰ قیراطی به اشتراک گذاشت )

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(بیانسه، خواننده و هنرپیشه دنیای استیج و پرده نقره ای نیز از هواداران جواهرات شوارتز است که در صفحه رسمی اینستاگرام شوراتز نیز به نمایش در آمده است)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در تصویر سمت چپ، گردن بند الماس سیاه از برند NOUDAR را شاهد هستیم که ایشان در زمان شرکت در شصت و چهارمین دوره جایزه سالانه BMI TOP بر تن کرده بوده که در جولای ۲۰۱۶ میلادی در بورلی هیلز کالیفرنیا برگزار شد. در تصویر سمت راست نیز، یکی از کلکسیون جواهرات LORRANIE SCHWARTZ (لورین شوارتز) طراح جواهرات معروف را شاهد هستیم که ایشان گردن بندی از سنگ های قیمتی رنگارنگ را در زمانی که در پنجاه و نهمین مراسم GRAMMY در فوریه ۲۰۱۶ در لس آنجلس شرکت کرده بود بر تن داشت)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری از گوشواره گل میخ (STUD) اپال سبز رنگ تیلور سویفت که با لباس جذابش به طور وسوسه انگیزی ست شده است. این گوشواره از کلکسیون جواهرات تیلور سویفت است که از برند لورین شوارتز گرفته شده و ایشان در پنجاه و هشتمین مراسم سالانه GRAMMY در فوریه ۲۰۱۵ میلادی بر تن داشت. آقای JASON MERIIT عکاس معروف سلبریتی ها در مراسم گرمی این عکس را گرفت)

سبک زندگی تیلور سویفت جواهر باز!

تیلور سوئیفت را این روز ها خیلی ها می شناسند. نه بخاطر اجراهای پر هیجان و جالبش روی استیج، نه بخاطر لوازم آرایشی که به نام وی طراحی و تولید می شود و نه به خاطر روی جلد مجلات فشن و سبک زندگی! بخاطر حضور فعال تیلور در شبکه اجتماعی محبوب این روز ها یعنی اینستاگرام. تیلور سویفت ، یکی از سلبریتی های فعال در این شبکه محسوب می شود و در طول هفته ده ها پست از خود و دیگران در صفحه شخصی اش به اشتراک می گذارد.

.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 , .uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 .postImageUrl , .uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 .centered-text-area.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942,.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942:hover,.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942:visited,.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942:active.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 .clearfix:after.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942:active,.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942:hover.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 .centered-text-area.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 .ctaText.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 .postTitle.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 .ctaButton.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942:hover .ctaButton.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 .centered-text.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942 .uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942-content.uee2b07b21dbf3b2fd274c1c0dbef7942:after
حتما بخوانید : کالکشن جدید جواهرات کمپانی Yael + Tal

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری از جعبه و شیشه عطر تیلور سویفت با نام: WONDERSTRUCK TAYLOR SWIFT)

تیلور سویفت از این رسانه گسترده برای تعامل با جامعه هوادارانش استفاده می کند و در طول هفته پیام های ویدئویی بسیاری را منتشر می کنند. همانند کاری که لیونل مسی،‌اسطوره فوتبال بارسلون و آرژانتین انجام می دهد و از طریق اینستا، اطلاع رسانی می کند. تیلور سوئیفت،‌یکی از مخاطبان پر و پا قرض جنبش سلفی باز ها نیز به شمار می رود و ظرف ۳ سال گذشته، صد ها سلفی از ایشان در اینستا منتشر کرده که برخی نیز با بازتاب های خبری گسترده همراه شد.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(از محصولات آرایشی و بهداشتی تیلور سویفت که کرم هیدراته پوست و BODY OIL را نشان می دهد)

قد بلند صد و هشتاد سانتیمتری تیلور در کنار چهره جذاب سبب شده تا او در دنیای مد و لباس و جواهرات، مدل خوبی برای نشریات سبک زندگی و فشن شود و برای همین، در طول سال بار ها وی را روی جلد مجلات معروف مشاهده می کنیم. البته خود تیلور هم در عرصه فشن ، صاحب نظر است. به هر حال،‌ از تیلور سوئیفت در بیش از هفتاد و سه میلیون صفحه اینترنت تولید محتوا شده و این اهمیت این سلبریتی در حوزه موسیقی و دنیای رنگارنگ فشن در عصر دیجیتال است.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در تصویر بالا، یکی از لباس های جذاب براق تیلور سویفت را شاهد هستیم که به همراه کلکسیون از طلا و جواهرات الماس ایشان در مراسم گرمی سال ۲۰۱۴ میلادی بر تن داشت)

تیلور سویفت برای معرفی لایف استایل خود همچون کیم کارداشیان، لیندسی لوهان و بریتنی اسپیرز، اپلیکیشن اختصاصی مخصوص به خود را منتشر کرد. شرکت GLU که از شرکت های فعال در زمینه طراحی اپلیکیشن های بازی رایانه ای است با این خواننده جوان همکاری کرده است.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(راه اندازی اپلیکیشن لایف استایل تیلور سویفت به نام THE SWIFT LIFE. برای دانلود این اپ به این لینک مراجعه کنید)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(اسکرین شاتی از محیط اپلیکیشن اختصاصی به نام تیلور سویفت که در ان میتوان به تصاویر اختصاصی از اجراها و همچنین سبک زندگی ایشان و دسترسی به برخی از ترانه های آلبوم های ایشان دسترسی داشت. این اپ رایگان نیست)

همان طور که گفتیم، این خواننده سبک کانتری، به واسطه میمیک چهره و نوع خاص آرایش و سبک زندگی خود، همواره در کانون توجه نشریات و فعالان عرصه مد و لباس و سبک زندگی بوده و هنر نمایی هایش در عرصه خواننده گی و اجراهای جذاب، سبب شده تا محتوای پر و پیمانی برای عرضه در صفحه شخصی اش در اینستاگرام داشته باشد.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در تصویر بالا، تیلور سویفت را با کلکسیونی از اکسسوری های النگویی شاهد هستیم که همچون همیشه، با مدل آرایش مو معمولی ست شده است)

نشریه فوربس اخیرا در گزارشی با عنوان از شریل سند برگ تا بیانسه، تیلور سوئیفت را در فهرست ۶۰ زن تاثیرگذار، ثروتمند و موفق ایالات متحده قرار داد.

تیلور، زندگی شاد و شادابی دارد و این قضیه را از شیوه برخورد با مخاطبان، هواداران، همراهی با ان ها و هم چنین تعامل با کاربران اینترنت و حتی با روان شناسی سلفی ها و پست هایش می توان دریافت. ۸۱ میلیون فالوور برای صفحه شخصی او در اینستاگرام ثبت شده است.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در بالا، تصویری از تیلور سویفت را با مدل لباس خاصی بر روی جلد نشریه معروف موسیقی آمریکایی بیلبورد در سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد هستیم)

یکی از عناصر مهم در سبک زندگی تیلور سویفت را باید دنیای دیجیتال دانست که اتفاقا یک از ابزارهای مهم در موفقیت کسب و کار ایشان در یک دهه اخیر به شمار می رود. این خواننده جوان ظرف ۳ سال اخیر، بیش از نهصد پست منتشر کرده است که برخی از آن ها سلفی هایش و برخی هم تبلیغاتی هست که برای برندهای گوناگون انجام داده است. این صفحه را در نشانی https://www.instagram.com/taylorswift/?hl=en مشاهده کنید. البته سایت رسمی ایشان در نشانی اینترنتی به آدرس taylorswift.com در دسترس هست.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(همچون کیت میدلتون، ملکه مدگردهای دنیا که ده ها سایت به معرفی و تحلیل و عرضه کلکسیون طلا و جواهرات و مد لباس ایشان مشغول هستند، تیلور سویفت نیز از این قاعده دنیای مد نویس ها و مد فروش مسنثنی نیست و سایت هایی به فروش محصولات مورد علاقه ایشان به مشتریان طرفدار استایل ایشان مشغول می باشند)

در واقع برخی از پرتال های در اینترنت با توجه به مد و لباس و جواهرات تیلور سوئیفت، به ارائه اکسسوری ها،‌بدلیجات و حتی جواهرات و لباس هایی با طرح ها و سلیقه های تیلور اقدام و آن ها را به فروش می رسانند که etsy.com و whowhatwear.com از آن جمله می باشد. البته سایت تیلور سویفت نیز با بخش های فروش انلاین، فعالیت گسترده ای را در سال های اخیر به منظور عرضه و فروش اکسسوری ها و طلا و جواهرات مورد نظر تیلور به هوادارانش در دستور کار قرار داده است که برای کسب اطلاعات تکمیلی به این نشانی بروید.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویر حلقه مار سیلور از برند تیلور سویفت که با قیمت ۶۰ دلار عرضه شده است)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(عکس های بالا، مربوط به کلکسیون طلا و جواهرات تیلور سوئیفت در مراسم فرش قرمز گلدون گلوب ۲۰۱۳ میلادی است که تیلور با گوشواره و حلقه ای از جنس الماس که با سنگ های بنفش طراحی شده است را نشان می دهد. این حلقه و گوشواره که جشنواره ای از سنگ های قیمتی و الماس بود کاری از برند CHOPARD معرفی شده است)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در بالا، تصویری از کلکسیون جواهرات تیلور سویفت را شاهد هستیم که ایشان حلقه ای که ابتدای نام و نام خواندگیش بر روی آن حک شده است را بر تن دارد. ترکیب T-S ترکیب مورد علاقه تیلور در جواهرات است. )

.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 , .uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 .postImageUrl , .uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 .centered-text-area.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1,.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1:hover,.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1:visited,.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1:active.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 .clearfix:after.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1:active,.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1:hover.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 .centered-text-area.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 .ctaText.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 .postTitle.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 .ctaButton.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1:hover .ctaButton.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 .centered-text.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1 .uffe2295e560de584616e26af4da98ca1-content.uffe2295e560de584616e26af4da98ca1:after
حتما بخوانید : گرانترین حلقه های ازدواج در دستان سلبریتی ها

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در عکس بالا، لباس لاکچری تیلور سویفت را شاهد هستیم که به طرز حیرت انگیزی با گل میخ (STUD) اپال سبز رنگ رنگ ست شده است. این ترکیب را برای شرکت در مراسم گرمی در سال ۲۰۱۴ میلادی بر تن کرده بود)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در این عکس که پرتره ای از تیلور سویفت را شاهد هستیم، او رژ قرمز رنگ خود را با گوشواره خوشه ای که ترکیبی از سنگ های قیمتی سرخ و الماس است را بر تن کرده که شکوه خاص و جذابیت دو چندان به چهره ایشان داده است)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در این عکس، از مجموعه جواهرات تیلور سویفت، سرویس جواهرات الماس ایشان را که برند NORMAN SILVERMAN است را مشاهده میکنیم. محصولات این جواهر ساز معروف را در این نشانی تماشا کنید)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(۳ تصویری که در عکس بالا مشاهده می کنید، مربوط به مجموعه ای از کلکسیون گوشواره های الماس تیلور سویفت است که برند LE VIANN JEWLERY دارد. برای مشاهده محصولات بیشتر ل ویان فرانسوی به این نشانی مراجعه کنید)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در مراسم GRAMMAY AWARDS 2015، استایل جذابی تیلور به همراه گل میخ های اپال رونمایی کرد که با استقبال رسانه ها همراه شد. اگر میخواهید کلیه استایل هایی که تیلور سویفت از لباس ها تا جواهرات در مراسم گرمی سالهای اخیر رونمایی کرده است مشاهده کنید، به بخش اختصاصی سایت گرمی که مربوط به این شخصیت موسیقیایی هست مراجعه کنید)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(گردن بندی که تیلور سویفت در مراسم گرمی بر تن کرد و در سایت گرمی اواردز معرفی شده است. وی همچون Adele، ۲ بار این جایزه را بدست آورد)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در بالا، عکس گوشواره های حلقه ای بزرگ و طلایی تیلور سویفت را مشاهده میکنید که برای استایل های خیایابی بهره می گیرد )

استایل های خیابانی تیلور سویفت همواره با استقبال گسترده مجلات مد مثل Instyle و بسیاری از فشن بلاگرها و هم چنین طراحان استایل های خیابانی به خصوص در نیمه دوم سال مواجه شده است.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری که از استایل های خیابانی شیک تیلور سویفت است و ایشان را با دسته گلی از گل های بهاری در آمریکا نشان می دهد)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در عکس بالا، از جعبه جواهرات تیلور سویفت، شاهد حلقه ای زمرد ۳۰۰ هزار دلاری هستیم که در مراسم جوایز موسیقی آمریکا بر تن داشت)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در تصویر بالا، دست بند الماس زیبا و خوش تراش تیلور را شاهد هستیم که برند آن مشخص نیست)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در عکس بالا، از جعبه جواهرات تیلور سویفت شاهد گوشواره الماس خوشه ای ۳ تکه هستیم)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در تصویر بالا، از مجموعه جواهرات تیلور سویفت، گزینه ای از برند رالف لورن آمریکایی را شاهد هستیم که گوشواره ای خوش رنگ و ست با پیراهن ایشان را نشان می دهد. این سایت درباره علایق تیلور سویفت به برند رالف لورن که یکی از انتخاب های هیجان انگیز لاکچری گردهای جهان است اشاره میکند)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در این تصویر، که تیلور سویفت را با رژ قرمز همیشگی و آرایش معمولی و دامن زرد رنگ در یکی از روزهای تابستان ۲۰۱۳ میلادی در خیابان Bleecker نیویورک مشاهده میکنیم، کیفی آبی از برند راف لورن را بر دوش دارد)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(این هم کیف قهوه ای چرمی است که چند سال پیش تیلور سویفت از برند Ralph Lauren خریداری کرد)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در این تصویر، استایل جذاب و هیجان انگیزی را از تیلور سویفت شاهد هستیم که با گوشواره مشکی ست شده است)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در تصویر بالا، گواشواره های طلایی از برند VOIAGE را که در مراسم GRAMMY AWARDS 2016 بر تن داشت را شاهد هستیم)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در عکس بالا، ریحانا خواننده معروف موسیقی پاپ آمریکا را شاهد هستیم که گوشواره های الماسی از برند VOIAGE را در مراسم GRAMMAY AWARDS 2016 میلادی بر تن داشت. جدید ترین طرح های وویج را در این نشانی تماشا کنید)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(فوتوشوتی خاص از تیلور سویفت که ایشان را در مراسم مت گالا در سال ۲۰۱۳ میلادی شاهد هستیم )

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری از گوشواره گل میخ (STUD) تیلور سویفت که در مراسم ARIA AWARDS در فوریه ۲۰۱۲ میلادی در استرالیا بر تن داشت و از جنس الماس بود)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(گوشواره ای شیک طلایی و جذاب تیلور سویفت که در مراسم AMERICAN MUSIC AWARDS بر تن داشت)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری از مجموعه جعبه جواهرات تیلور سویفت که ایشان را با گوشواره ای از سنگ های قیمتی با برند NORMAN SILVERMAN مشاهده می کنیم که لباس سنگ کاری شده با آن ست شده است)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(در بالا، تصویری از مجموعه گوشواره های بدلی تیلور سویفت را شاهد هستیم که در پنجاهمین مراسم COVERGIRL بر تن داشت)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری از تیلور سویفت که ایشان را با کلکسیون الماس از جعبه جواهراتش در ژانویه سال ۲۰۱۰ میلادی در مراسم GRAMMAY AWARDS نشان می دهد)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(باز هم کلکسیونی جذاب از جعبه جواهرات گران قیمت تیلور سویفت، خواننده خوش چهره موسیقی پاپ جهان که در تصویر سمت چپ، ایشان را در سال ۲۰۱۰ در لس آنجلس مشاهده میکنیم که حلقه ای از برند AMRAPALI بر تن داشت و جایزه موسیقی سال آمریکا را شکار کرد. در تصویر سمت راست، کلکسیونی از لباس های قرمز ایشان را شاهد هستیم که با رژ قرمز همیشگی اش ست شده است و در یک مصاحبه با BBC در لندن شرکت کرده بود)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویری از مجموعه دستبندهای الماس تیلور سویفت که باز هم از برند مورد علاقه اش: شوراتز آلمانی است. لباس بلند مشکی رنگش نیز از برند KAUFMAN فرانسه بود)

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(جواهراتی که تیلور سویفت در ویدیو کلیپ: WHAY YOU MAKE ME DO بر تن داشت)

از جدید ترین ویدیو کلیپ های تیلور سویفت که سال ۲۰۱۷ منتشر شد و او را با کلکسیونی از جواهرات شاهد هستیم، تیلور به رقابیش که نامی از انها به میان نمی آید حمله می کند.

.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 , .u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 .postImageUrl , .u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 .centered-text-area.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21,.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21:hover,.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21:visited,.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21:active.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 .clearfix:after.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21:active,.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21:hover.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 .centered-text-area.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 .ctaText.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 .postTitle.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 .ctaButton.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21:hover .ctaButton.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 .centered-text.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21 .u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21-content.u06c0fad8a30c97572439580d5cd02b21:after
حتما بخوانید : مدگردی با الیزابت تیلور : اسطوره سینمای قرن بیستم

در آهنگ ” Look What You Made Me Do ” استایل جذابی از تیلور را شاهد هستیم که به نوعی نگاه خشن وی را به برخی از بزرگان موسیقی پاپ مثل کتی پری نمایش می دهد و او همچون تصویر بالا، در سکانس هایی از این ویدیو مشغول گاز زدن گردن بند الماس است!

این ترانه زمانی تولید شد که تیلور با کانیه وست ، همسر کیم کارداشیان وارد اختلافاتی شد که بازتاب رسانه ای پیدا کرد. به نظر می رسد که در این ویدیو، شاهد ظهور مجدد و طرز شخصیت تیلور توسط خودش هستیم!

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(گزارش نشریه INSIDER از اختلافات تیلور سویفت با کانیه وست)

نخستین آهنگ از ششمین آلبوم مطرح تیلور به نام REPUTATION در واقع اهتمامی است که از او در اینستاگرام شاهد هستیم. اهنگ با این جمله شروع می شود: بازی های کوچکت را دوست ندارم! صحنه کج شده ات را دوست ندارم!

این ویدیو ۴ دقیقه ای را که ۷۷۶ میلیون بار تا کنون از زمان انتشار مشاهده شده است در این نشانی در دسترس است.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(سکانس از ویدیو کلیپ تیلور سویفت که در ژانر ترسناک در اگوست ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد)

تیلور سویفت کیست؟

این همه درباره کلکسیون طلا و جواهرات و سبک زندگی و مد و دنیای دیجیتالی تیلور سویفت گفتیم، اما شاید سوال کنید که تیلور سوئیفت کیست و شاید برای نخستین بار با این شخصیت هنری آشنا می شوید. خوب، باید عرض کنیم که تیلور سویفت، از اقوام آستین سویفت هست. او حدود یک دهه هست که در عرصه موسیقی فعالیت گسترده ای دارد وتوانسته جوایز موسیقی معتبر جهان را از آن خود کند. برخی از ویدئو کلیپ های ایشان رکورد دار بیش ترین میزان بازدید در یوتیوب شده اند.

تیلور آلیسون سوئیفت (Taylor Alison Swift) (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹) خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکا است. او در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد.

او قراردادی را با BIG MACHINE RECORDS امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

(تصویر آلبوم تیلور سویفت با نام حالا صحبت کن که موفقیت زیادی کسب کرد)

سویفت در یک نگاه

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

سال ۲۰۰۸ میلادی: نامزد بهترین خواننده جدید در جوایزه گرمی سال ۲۰۰۸: انتشار دومین آلبوم تیلور سویفت به نام FEARLESS سال ۲۰۰۸: تک آهنگ های تو به من تعلق داری و داستان عشق، FEARLESS یا بی باک را در فهرست برترین آلبوم های آمریکا قرار داد. سال ۲۰۰۹: کسب ۴ جایزه گرمی و معرفی این خواننده به عنوان جوان ترین خواننده موفق سال. سال ۲۰۱۰: آلبوم SPEAK NOW (حالا صحبت کن) موفقیت جهانی پیدا کرد. در هفته نخست، بیش از ۱ میلیون نسخه در سراسر آمریکا فروش رفت. در عرض ۱۳ ماه، تور جهانی ان در کشورهای مختلف برگزار شد و با استقبال هواداران تیلور روبرو شد. سال ۲۰۱۱: ۲ جایزه گرمی برای سومین تک آهنگ این آلبوم به نام: پست. سال ۲۰۱۲: انتشار چهارمین آلبوم تیلور سویفت به نام RED که در نخستین هفته بیش از ۲ میلیون نسخه اش فروش رفت. سال ۲۰۱۴: اکتبر این سال، یکی از مهم ترین ماه های اکتبر در چند سال اخیر برای دنیای موسیقی پاپ ایالات متحده آمریکا به شمار می رود. بیش از ۱ میلیون نسخه در هفته اول فروش رفت. دو ترانه از ذهنم پاکش کن و فضای خالی، از موفق ترین ترانه های آلبوم ۱۹۸۹ را تشکیل می دهد. سال ۲۰۱۵: دریافت جایزه موسیقی آمریکا و جایزه موسیقی بیلبورد. سال ۲۰۱۶: کسب سه جایزه گرمی سال ۲۰۱۷: انتشار آلبوم REPUTATION رکورد جهانی: تنها خواننده زن آمریکا که ۳ بار رکورد فروش میلیونی آلبوم موسیقی در نخستین هفته پس از انتشار را ثبت کرد.

نیگوکاری های تیلور

تیلور سویفت از جمله سلبریتی های نیکوکار امریکا به شمار می رود. یکی از مهم ترین فعالیت های که ایشان در عرصه نیکوکاری و انسان دوستی انجام داد، کمک ششصد هزار دلاری به بازماندگی سیل در ایالات تنسی آمریکا بود که در سال ۲۰۱۰ میلادی ده ها هزار نفر را بی خانمان کرد. چند ماه بعد یعنی در سال ۲۰۱۱ میلادی، وی در آخرین قسمت از اجرای تور آمریکای شمالی اش اعلام کرد که کلیه عایدی این بخش از تور به مرکز حمایت از آسیب دیدگان طوفان های جنوب شرق آمریکا اختصاص خواهد یافت. کنسرتی که بیش از ۱۳ هزار تن در آن شرکت کرده بودند و رقم قابل توجهی را به این مرکز رساند.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

موسسات و سازمان ها و کمپین های مختلفی تا کنون به خاطر فعالیت های انسان دوستانه تیلور سویفت از وی ستایش کرده اند که از آن جمله میتوان به جشنواره DO SOMETHING اشاره کرد که در سال ۲۰۱۱ میلادی طی مراسمی از وی قدردانی نمود. در همین سال بود که ایشان نیم میلیون دلار به صندوق نیکوکاری NICK SABAN اعطا کرد که برای حمایت از کودکان بازمانده از طوفان ALBAMA آمریکا راه اندازی شده بود.

گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

دکتر میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رییس جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا که از طرفداران بیانسه و تیلور سویفت است، در سال ۲۰۱۲ میلادی در مراسم کودکان، از او قدردانی کرد. فیلم این قدردانی را اینجا تماشا کنید.

به نظر شما کدام یک از جواهرات تیلور سویفت جذاب تر است؟

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی و تحصیل و بورس در رشته مد و لباس را در لوکس تهران دنبال کنید و ما را از نظرات و پیشنهادات خود درباره مطالب از طریق کانال های ما در شبکه های اجتماعی مطلع کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مردانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر