کشف 8 تن برنج و حبوبات قاچاق در پاکدشت


کشف 8 تن برنج و حبوبات قاچاق در پاکدشت

پاکدشت- رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاکدشت از کشف 8 تن برنج و حبوبات قاچاق در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی رشیدی بعد از ظهر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان و مبارزه با کالای قاچاق از اولویت‌های اصلی تعزیرات این شهرستان است، اظهار داشت: ماموران اداره تعزیرات با هوشیاری و بدون اغماض نسبت به رصد کالاهای قاچاق اقدام می کنند.

رشیدی با اشاره به جزئیات این خبر بیان داشت: در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و بررسی وضعیت بازار مصرف، مقدار ۸ تن برنج و عدس از یک مغازه و ۲ انبار در شهرستان پاکدشت کشف و ضبط شد و انبارهای این واحد نیز فاقد شناسنامه از اداره صنعت ، معدن و تجارت بوده و در سامانه صنعت و معدن ثبت نشده بودند و مغازه اصلی هم بدون پروانه خرده فروشی مشغول به فعالیت بوده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاکدشت گفت: لازم است که همه انبار مواد غذایی فروشگاه های مواد غذایی در سامانه اداره صنعت و معدن ثبت شوند و در غیر این صورت اجناس موجود قاچاق محسوب شده و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنج و عدس ها فاقد اسناد گمرکی بوده و دارای فاکتورهای خرید نامعتبر نیز بودند افزود: این واحد به دلیل انبار کردن کالای فاقد مدارک گمرکی، عدم صدور فاکتور، گرانفروشی و عدم نصب برچسب قیمت، پلمب و پرونده تخلف برای صاحب آن صادر شد.

کد خبر 4348856

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی