رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل معرفی شد


رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل معرفی شد

اردبیل – با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی کشور و با برگزاری مجمع انتخاباتی، عزیزه تراز به عنوان رئیس هیئت استان اردبیل انتخاب و معرفی شد.


به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل عصر دوشنبه برگزار شد و عزیزه تراز توانست با کسب ۱۵ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه در سمت خودابقا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل طی سخنانی از برنامه ریزی برای راه اندازی پیست موتور کراس در شهرستان نیر خبر داد.

بهرام آقاخانی راه اندازی این پیست را در راستای توسعه زیرساخت های این رشته ورزشی در استان برشمرد و یادآور شد: به دنبال تملک زمین در شهرستان نیر هستیم تا این پیست را ایجاد کنیم.

وی موتورسواری و اتومبیل‌رانی را جزو رشته های دارای بیشترین علاقمندی در بین جوانان برشمرد و ادامه داد: اگر سرمایه گذاری مطلوبی در بحث توسعه سخت افزاری این رشته صورت گیرد بی شک شاهد رونق و رشد این رشته در استان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یکی از ظرفیت های توسعه ای این رشته را بحث گردشگری و رشد گردشگری ورزشی منطقه ای دانست و تصریح کرد: می توان با ایجاد زیرساخت ها و برگزاری منظم رقابت های استانی، منطقه ای و کشوری در بحث گردشگری ورزشی پویایی ایجاد کرد.

آقاخانی تحقق این مهم را نیازمند توجه فدراسیون، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و افزایش فعالیت های هیئت برای همگانی و فراگیر کردن رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی در استان اردبیل دانست.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل نیز در این مجمع با تشریح فعالیت های چهار سال گذشته این هیئت تاکید کرد که در این مدت بحث توسعه زیرساخت ها و همگانی کردن این رشته مدنظر هیئت بوده است.

عزیزه تراز یکی دیگر از اقدامات هیئت برای توسعه این رشته را در استان بحث جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث پیست عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر این امسال میزبان رقابت های کشوری در بخش آفرود خواهیم بود.

کد خبر 4348936

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق