کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوت


تمامی کودکان نیازمند فعالیتی می باشند که بتواند آن ها را سرگرم کنند. یکی از کارهایی که می توان با آن، کودکان را سر ذوق آورد و همچنین آنها را سرگرم کرد، ساخت کاردستی می باشد. کاردستی های کودکانه را با ساده ترین وسایل نیز می توان ساخت. یکی از ایده های جالب در این زمینه ساخت کاردستی با گوش پاک کن می باشد که در این مطلب قصد معرفی مدل های متنوع و...

تمامی کودکان نیازمند فعالیتی می باشند که بتواند آن ها را سرگرم کنند. یکی از کارهایی که می توان با آن، کودکان را سر ذوق آورد و همچنین آنها را سرگرم کرد، ساخت کاردستی می باشد. کاردستی های کودکانه را با ساده ترین وسایل نیز می توان ساخت. یکی از ایده های جالب در این زمینه ساخت کاردستی با گوش پاک کن می باشد که در این مطلب قصد معرفی مدل های متنوع و بسیار زیبای آن را داریم.

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوت

کاردستی با گوش پاک کن

انواع مختلف کاردستی با گوش پاک کن را می توان از جمله کاردستی های خلاقانه و جالب دانست که ساخت آن نیز به راحتی انجام می گیرد. در ادامه نحوه ساخت اینگونه کاردستی های کودکانه زیبا و متنوع را مشاهده می نمایید.

ساخت گل توپی شکل (گل خاردار )

وسایل مورد نیاز:

گوش پاک کن یک بسته توپ آکاستیو (یونولیت ) یک عدد رنگ گواش سبز و آبی هرکدام یک عدد قیچی دستمال کاغذی سیخ چوبی

با استفاده از قیچی گوش پاک کن ها را به صورت اریب به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم و تک تک گوش پاک کن ها را به شکل منظم درون توپ فرو می بریم. این کار را تا جایی ادامه می دهیم که تمام سطح توپ پر شود. دقت داشته باشید که تمامی گوش پاک کن ها را به یک اندازه درون توپ فرو ببرید.

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوتساخت گل توپی شکل با گوش پاک کن

داخل یک کاسه مقداری آب و رنگ گواش آبی را با هم مخلوط می کنیم، توپ را به آرامی درون رنگ می غلتانیم تا کاملا رنگ را به خود بگیرد. بعد از آن رنگ اضافی توپ را به آرامی با دستمال کاغذی می گیریم، این کار باعث می شود تا رنگ آن سریع تر خشک شود.

سیخ چوبی نازک را نیز با گواش سبز، رنگ آمیزی می کنیم و بعد از آن که رنگ آن کاملا خشک شد، به عنوان ساقه گل، درون توپ فرو می بریم. بدین ترتیب گل خاردار ساخته می شود.

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوتمراحل ساخت گل خاردار

آموزش ساخت بره با گوش پاک کن

وسایل مورد نیاز:

گوش پاک کن مقوا چوب بستنی چسب ربان

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوت

برای ساختن بدن بره ابتدا با قیچی گوش پاک کن را از وسط نصف می کنیم و همانند تصویر پایین بر روی تکه مقوایی که از قبل به شکل بیضی بریده بودیم، را به وسیله چسب می چسبانیم.

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوت

همچنین برای سر بره نیز تنها قسمت چوب پنبه گوش پاک کن را می بریم و به عنوان موی بره بر روی صورت بره که از قبل نقاشی کرده بودیم، می چسبانیم.

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوت

در پایان از چوب بستی نیز برای پاهای بره استفاده می کنیم تا کاردستی گوسفند بامزه ما تکمیل شود.

انواع کاردستی با استفاده از گوش پاک کن

حال که با چگونگی ساخت کاردستی های کودکانه با گوش پاک کن آشنا شدید و یاد گرفتید که چطور با کمی خلاقیت با وسایل ساده ایی مثل گوش پاک کن کاردستی های زیبایی بسازید، پیشنهاد می کنیم به مشاهده تصاویر زیر بپردازید و ضمن لذت بردن از تماشای این کاردستی های جالب، با الگوبرداری از آنها اقدام به ساخت انواع کاردستی نمایید.

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوتاستفاده خلاقانه گوش پاک کن در نقاشی

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوتساخت کاردستی اسکلت با گوش پاک کن

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوت خلاقیت با گوش پاک کن

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوتساخت گل با گوش پاک کن

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوتکاردستی کودکانه با گوش پاک کن

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوتخلاقیت جالب با گوش پاک کن

کاردستی با گوش پاک کن با خلاقیت های زیبا و متفاوتکاردستی کودکان با گوش پاک کن

همانطور که مشاهده نمودید با کمی خلاقیت و ابتکار و با استفاده از وسایل ساده و معمولی می توان کاردستی های زیبایی تهیه نمود، حال ضمن اینکه امیدواریم از مدل های کاردستی با گوش پاک کن نهایت استفاده را برده باشید، از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی کاردستی مجله آرگا از دیگر مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی