نمایشگاه لباس اقوام فرصتی برای ارتباط با تولیدکنندگان است


نمایشگاه لباس اقوام فرصتی برای ارتباط با تولیدکنندگان است

کرج – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: نمایشگاه لباس اقوام فرصتی برای ارتباط مسئولان با تولیدکنندگان است.


به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مقدم شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقوام در کرج، اظهار کرد: اداره کل ارشاد استان البرز سعی در برگزاری برنامه‌های مفرح برای اقشار مختلف مردم و تمام گروه‌های سنی دارد.

وی در ادامه بابیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزاری ویژه‌برنامه‌های خاصی برای بانوان را در دستور کار دارد، تأکید کرد: این اداره در حوزه مد و لباس برنامه‌هایی مخصوص بانوان برگزار می‌کند.

مقدم بابیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز درصدد است که بانوان فعال و برجسته را شناسایی و از آن‌ها تجلیل کند، تصریح کرد: این اداره برای برگزاری نمایشگاه‌های مخصوص بانوان اعلام آمادگی می‌کند. همچنین از برگزاری برنامه‌های هنری مخصوص بانوان توسط گروه‌های هنری بانو استقبال ویژه می‌شود.

وی بابیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از بانوان مؤلف و شاعری که کتاب تولید می‌کنند، با نگاه ویژه‌ای از آن‌ها کتاب خریداری می‌کند، خاطرنشان کرد: این اداره برای حمایت از بانوان و دیگر اقشار جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری به بازدید از نمایشگاه اقوام اشاره کرد و افزود: حتی تماشای این تعداد واحد تولیدکننده در حوزه مد و لباس نیز خوشحال‌کننده است اما این تولیدکنندگان مظلوم واقع‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استان البرز اقدامات ویژه‌ای در حوزه اشتغال این استان انجام داده است، تصریح کرد: متأسفانه در اطلاع‌رسانی ضعیف هستیم و واحدهای تولیدی از بسیاری از تسهیلات و اعتباراتی که دولت برای آن‌ها در نظر گرفته است، استفاده نمی‌کنند چراکه از این تسهیلات بی‌خبرند.

مقدم برگزاری نمایشگاه لباس اقوام را فرصتی برای ارتباط مستقیم مسئولان با تولیدکنندگان اعلام کرد و گفت: مسئولان با حضور در نمایشگاه و شنیدن مشکلات تولیدکنندگان می‌توانند از درد و دل این افراد باخبر شوند و آن‌ها را راهنمایی کنند.

وی بابیان اینکه بانوان در هر سِمتی منصوب شوند، آن بخش فعال می‌شود، تأکید کرد: بانوان در عرصه‌های فرهنگی و هنری استعداد و اراده‌ای قوی دارند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای منصوب کردن بانوان فعال و توانمند در حوزه‌های فرهنگی و هنری اقدام کرده است.

کد خبر 4349000

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه