فرناندو آلونسو مخالف سیستم جدید امتیاز دهی


فرمول یک ایران –فرناندو آلونسو راننده مک لارن با عدم حمایت از سیستم پیشنهادی برای کسب امتیاز برای تمام راننده هایی که از خط پایان عبور می کنند اعلام کرد با این کار دیکر شاهد لحظه های نابی مانند آنچه بیانکی در موناکو 2014 انجام داد نخواهیم بود. در سیستم پیشنهادی جدید برای امتیازات به جای ده راننده برتر تمام 20 رده امتیاز کسب خواهند کرد....

فرمول یک ایران –فرناندو آلونسو راننده مک لارن با عدم حمایت از سیستم پیشنهادی برای کسب امتیاز برای تمام راننده هایی که از خط پایان عبور می کنند اعلام کرد با این کار دیکر شاهد لحظه های نابی مانند آنچه بیانکی در موناکو ۲۰۱۴ انجام داد نخواهیم بود.

در سیستم پیشنهادی جدید برای امتیازات به جای ده راننده برتر تمام ۲۰ رده امتیاز کسب خواهند کرد. وی جی مالیا مدیر فورس ایندیا یکی از طرفداران این روش امتیاز دهی است اما با این حال آلونسو معتقد است این نمی تواند ایده ای مناسب برای فرمول یک باشد.

فرناندو آلونسو مخالف سیستم جدید امتیاز دهیفرناندو آلونسو مخالف سیستم جدید امتیاز دهی ژول بیانکی – موناکو 2014

آلونسو با اشاره به رده نهم ژول بیانکی در سال ۲۰۱۴ چنین نتایجی به یاد ماندنی و فوق العاده ای را دلیل این مخالفت می داند. او در مصاحبه با خبرگزاری آلمان گفت:

همیشه راننده های رده جلو امتیاز کسب می کنند و کسب حتی دو امتیاز می تواند فوق العاده باشد.

من به یاد دارم زمانی را که ژول در موناکو رده نهم را به دست آورد و امتیاز کسب کرد. چنین لحظاتی عالی و تکرار نشدنی در این ورزش هستند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس