اعزام 3 هزار راهبر آموزشی برای ارتقاء سواد در مناطق محروم


اعزام 3 هزار راهبر آموزشی برای ارتقاء سواد در مناطق محروم

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌و‌پرورش بیان کرد: برای افزایش کیفیت فعالیت معلمان کلاس‌های چند پایه و رفع ضعف پایه تحصیلی در مناطق محروم، راهبران آموزشی تربیت شده و به این مناطق اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رضوان حکیم‌زاده امروز با حضور در خبرگزاری آنا، ضمن بازدید از مجموعه‌های مختلف این خبرگزاری و دیدار با مدیرعامل و خبرنگاران، در گفت‌وگوی مفصلی به تشریح اهداف و برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌و‌پرورش پرداخت.

حکیم‌زاده در بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی خود با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اعزام 3 هزار راهبر آموزشی برای ارتقاء سواد به مناطق محروم خبر داد و گفت: معاونت آموزش ابتدایی کشور برای سرکشی، آموزش معلمان کلاس‌های چندپایه و رفع ضعف در بخش آموزش کشور نیروهایی را تحت عنوان «راهبران آموزشی» تربیت کرده است.

وی افزود: رهبران آموزشی از میان بهترین نیروهای دوره ابتدایی و دارای تخصص علوم تربیتی انتخاب شده‌اند و تحت آموزش غنی قرار گرفته‌اند تا بتوانند آموزش‌و‌پرورش را به هدف مورد نظر نزدیک کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌و‌پرورش با بیان اینکه 49 هزار و 900 کلاس چند پایه در مناطق محروم وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم از طریق راهبران آموزشی ضعف پایه تحصیلی را رفع و کیفیت فعالیت معلمان را افزایش دهیم که البته در این راه نیازمند حمایت‌های دستگاه‌های بیرونی از جمله سازمان امور اداری و استخدامی کشور هستیم.

مشروح گفت‌وگوی آنا با معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک