افزایش ارتباط دانشگاه وصنعت از مهمترین اهداف در کشور است


افزایش ارتباط دانشگاه وصنعت از مهمترین اهداف در کشور است

شهرکرد- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ارتباط دانشگاه وصنعت از مهمترین اهداف کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و وزارت علوم است.


به گزارش خبرنگار مهر، فریده اولاد قباد ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از مراکز آموزشی بروجن در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به اینکه افزایش ارتباط دانشگاه وصنعت از مهمترین اهداف کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و وزارت علوم است، اظهار داشت: افزایش ارتباط بخش صنعت با دانشگاه زمینه ساز مهارت افزایی فارغ التحصیلان می شود.

وی بیان کرد: افزایش مهارت افزایی فارغ التحصیلان از مهمترین اهداف است که نقش مهمی در جذب آنها به بازار کار بعد از فارغ التحصیلی دارد.

افزایش اعتبارات آموزش و پرورش در سالجاری

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه بودجه آموزش و پرورش افزایش یافته است، تاکید کرد: بودجه وزارت آموزش و پرورش در سالجاری به ۴۲۰ هزار میلیارد ریال رسیده است در حالی که بودجه اموزش و پرورش در سال گذشته ۳۶۰ هزار میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: تامین منابع مالی پایدار برای آموزش و پرورش از مهمترین دغدغه های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقاوم سازی و بازسازی مدارس از مهمترین اولویت ها است که توسط نمایندگن مجلس در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت خیران برای نوسازی مدارس کشور ضروری است.

کد خبر 4350849

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد