محبوس شدن مردم گلستان در آسانسور 10 برابر افزایش یافته است


محبوس شدن مردم گلستان در آسانسور 10 برابر افزایش یافته است

بهارستان- سرپرست آتشنشانی گلستان از افزایش 10 برابری آمار محبوس شدن مردم گلستان در آسانسور به دنبال قطعی برق از ابتدای تیرماه تاکنون خبر داد.


محمد سلگی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خاموشی‌های برنامه ریزی شده شرکت توزیع برق گلستان، گفت: متاسفانه این امر موجب افزایش ۱۰ برابری عملیات نجات محبوس شدگان در آسانسور شده است.

وی افزود: از ابتدای تیرماه که خاموشی‌ها شروع شد۴۳مورد عملیات نجات محبوس شدگان در آسانسور را داشته ایم که در این عملیات‌ها ۵۷ نفر نجات پیدا کرده اند.

سرپرست آتش نشانی گلستان در ادامه بیان داشت: افراد و به ویژه جوانترها حتی المقدور در این روزها که خاموشی‌های برنامه ریزی شده وجود دارد، از پله به جای آسانسور استفاده کنند، در غیر اینصورت و نداشتن توان کافی برای استفاده از راه پله توصیه می‌شود افراد برنامه خاموشی‌های شرکت توزیع برق را داشته باشند و مواقعی که خاموشی در محله‌ای قرار است اتفاق بیافتد، از آسانسور استفاده نکنند.

سلگی اظهار داشت: افراد در صورت حبس شدن در آسانسور خونسردی خود را حفظ کرده و تنها با شماره ۱۲۵ آتشنشانی تماس بگیرند و اطمینان داشته باشند نیروهای آتشنشانی در کوتاهترین زمان برای نجات این افراد اقدام خواهد کرد.

کد خبر 4351019

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06