1200 پرونده در تعزیرات حکومتی ری مختومه شد


1200 پرونده در تعزیرات حکومتی ری مختومه شد

شهرری - ایرنا – رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و 200 فقره پرونده در شعبه های تعزیرات ری مختومه شد.

علی کمال نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در این مدت یکهزار و 86 فقره پرونده وارد شعبه های تعزیرات حکومتی ری شده است که با احتساب 114 فقره پرونده مانده از قبل مختومه شد.
وی تصریح کرد: تعداد پرونده های وارده امسال شامل 891 پرونده کالا و خدمات، 116 پرونده در حوزه کالا و ارز و 79 پرونده در بخش بهداشت و درمان است.
وی عنوان کرد: هم اکنون 311 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، 105 پرونده قاچاق کالا و ارز و 51 پرونده در حوزه بهداشت نیز در حال رسیدگی است.
کمال نیا اضافه کرد: متخلفان 67 میلیارد و 349 میلیون ریال در بخش قاچاق کالا و ارز و 2 میلیارد و 800 میلیون ریال نیز در بخش کالا و خدمات جریمه شدند.
وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی امور مربوطه به تخلفات بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان و کالا و خدمات را بر عهده دارد، اظهار داشت: این نهاد قضایی با هر نوع تخلف در حوزه کاری خود بدون اغماض برخورد می کند چرا که هدف این سازمان خدمت به جامعه است.

** عدم درج قیمت بیشترین مورد تخلف صنفی در ری است
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در ادامه گفت: از ابتدای امسال، عدم درج قیمت با 209 مورد، بیشترین میزان تحلفات صنفی در سطح این شهرستان است.
کمال نیا با بیان اینکه بیشترین میزان تخلف مربوط به گرانفروشی پوشاک، میوه و در زمینه کم فروشی مربوط به نانوایان است، اظهار داشت: تعزیرات حکومتی برای پیشگیری از تخلفات صنفی در سطح این شهرستان اهتمام ورزیده و با هر نوع تخلف در حوزه صنفی و کالا برخورد قانونی می کند.
وی افزود: هرگونه تخلف از جمله عدم درج قیمت و گرانفروشی در امور صنفی مورد توجه است و با فرد متخلف برخورد می شود تا شهروندان با اطمینان خاطر اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز خود کنند.
وی یادآور شد: امسال 177 مورد گرانفروشی و 100 مورد تخلف کم فروشی به تعزیرات حکومتی این شهرستان گزارش شده است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و جمعیتی بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس حلقه ازدواج بزرگ سحر دولتشاهی ! / قیمت نجومی انگشتر خانم بازیگر !