فیلم Annabelle 3 به طور رسمی تایید شد


فیلم Annabelle 3 به طور رسمی تایید شد

اولین جزییات فیلم Annabelle 3 در جریان کامیک‌کان اعلام شد. در جریان رویداد کامیک کان، جیمز وان و گری دوبرمن اطلاعاتی از فیلم ترسناک Annabelle 3 ارائه کردند.  تا به امروز دنیای فوق‌العاده محبوب و البته ترسناک The Conjuring، شامل سری فیلم احضار به کارگردانی «جیمز وان» (James Wan)، اولین قسمت از مجموعه...

اولین جزییات فیلم Annabelle 3 در جریان کامیک‌کان اعلام شد. در جریان رویداد کامیک کان، جیمز وان و گری دوبرمن اطلاعاتی از فیلم ترسناک Annabelle 3 ارائه کردند.

تا به امروز دنیای فوق‌العاده محبوب و البته ترسناک The Conjuring، شامل سری فیلم احضار به کارگردانی «جیمز وان» (James Wan)، اولین قسمت از مجموعه فرعی و اسپین آف آنابل، فیلم «آنابل: خلقت» (Annabelle: Creation) و همچنین اسپین آف محبوب و مورد انتظار دیگر این مجموعه یعنی فیلم The Nun شده است. «جان آر. لئونتی» (John R. Leonetti) هنرمندی بود که اولین قسمت سری فیلم آنابل را کارگردانی و در سال ۲۰۱۴ اکران کرد. این اثر که تنها ۶.۵ میلیون دلار بودجه ساخت در اختیار داشت، توانست در مدت زمان اکران خود، ۲۵۷ میلیون دلار از باکس آفیس سرتاسر دنیا کسب کند. دومین قسمت این مجموعه یعنی فیلم آنابل: خلقت توسط «دیوید اف. سندبرگ» (David Sandberg) کارگردانی و در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود. این اثر بودجه‌ای ۱۵ میلیون دلاری در اختیار داشت و توانست ۳۰۶.۵ میلیون دلار از باکس آفیس سرتاسر دنیا کسب کند.

جدید‌ترین قسمت از این مجموعه، فیلم Annabelle 3 خواهد بود که اخیرا و در جریان رویداد کامیک کان، اطلاعات اولیه آن ارائه شده است. در این رویداد جیمز وان، تهیه‌کننده و گری دوبرمن، کارگردان و نویسنده این فیلم ترسناک، توضیحاتی در مورد آن ارائه کردند. کلیت داستان در مورد وارن‌ها است که آنابل را به اتاق مخصوص خودشان منتقل می‌کنند تا دیگر نتواند آشوب بیش‌تری به پا کند. با این حال همه‌چیز طبق انتظار آن‌ها پیش نمی‌رود و آنابل حتی در این مکان هم به شرارت‌هایش ادامه می‌دهد و شیطانی را که داخل آن اتاق وجود دارد، بیدار می‌کند و دختر ۱۰ ساله خانواده وارن را هدف قرار می‌دهد.

فیلم Annabelle 3 به طور رسمی تایید شد

جهان Conjuring در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مجموعه فیلم‌های ترسناک به شمار می‌رود. تا به امروز دو فیلم اصلی Conjuring و دو فیلم از مجموعه آنابل از این سری اکران شده‌اند. همچنین قرار است در آینده شاهد فیلم The Nun، یک فیلم با محوریت پیرمرد فیلم The Conjuring 2، سومین فیلم اصلی The Conjuring و فیلم Annabelle 3 هم از این مجموعه باشیم. تهیه‌کنندگی فیلم Annabelle 3 قرار است بر عهده کمپانی اتومیک مانستر که متعلق به جیمز وان است و کمپانی Peter Safran Co باشد. این فیلم در تاریخ 12 تیر 98 اکران شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم Annabelle 3 به طور رسمی تایید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته