آسیب‌های اجتماعی سوژه جدید سریال «سارق روح»


آسیب‌های اجتماعی سوژه جدید سریال «سارق روح»

احمد معظمی که کارگردانی فصل نخست فصل اول سریال «سارق روح» را به عهده داشت، مشغول تولید سریال «مرگ خاموش» است و با شرایط بوجود آمده کارگردانی فصل دوم به شخص دیگری سپرده خواهد شد.

خبرگزاری فارس: احمد معظمی که کارگردانی فصل نخست فصل اول سریال «سارق روح» را به عهده داشت، مشغول تولید سریال «مرگ خاموش» است و با شرایط بوجود آمده کارگردانی فصل دوم به شخص دیگری سپرده خواهد شد.
فصل دوم سریال «سارق روح» در حالی قرار است به تولید برسد که این احتمال می‌رود کارگردانی آن به فرد دیگری سپرده شود.

احمد معظمی که کارگردانی فصل نخست از این سریال را به عهده داشت، مشغول تولید سریال «مرگ خاموش» است و بعد از پایان تصویربرداری این سریال می‌تواند گروه تولید سارق روح را همراهی کند، از طرفی مرگ خاموش سریالی ۱۰۰ قسمتی است و با شرایط بوجود آمده بعید است که معظمی بتواند کارگردانی ادامه سارق روح را به عهده داشته باشد.

هومان فاضل و گروهی از نویسندگان این روز‌ها مشغول نگارش این سریال هستند.

به گزارش فارس، بازیگران و گروه محتوایی «سارق روح» در فصل دو مشابه فصل نخست آن است. با این تفاوت که علاوه بر موضوع فرقه‌ها، آسیب‌های اجتماعی که تا به حال کمتر به آن‌ها پرداخته شده و همچنین موضوع‌های جدیدی نیز به قصه اضافه شده است.

دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، متین ستوده، ایرج نوذری، نگین معتضدی، علیرام نورایی، کمند امیر سلیمانی و. از جمله بازیگران این سریال هستند.

«سارق روح» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری، نویسندگی هومان فاضل در دست نگارش قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در