ساماندهی مشکلات منطقه گردشگری «ایوب»


ساماندهی مشکلات منطقه گردشگری «ایوب»

سرپرست میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌شمالی گفت: بر اساس نشستی که به‌منظور حل مشکلات منطقه گردشگری ایوب با معاونت امور عمرانی استاندار و مدیرکل اوقاف استان برگزار شد، این مشکلات مطرح و برنامه‌های لازم جهت برطرف کردن آن‌ها اتخاذ شد.

به گزارش ایسنا، «حبیب یزدان‌پناه» افزود: مقرر شده است نمایندگانی از سوی ادارات کل میراث‌فرهنگی و اوقاف به منطقه اعزام و پس از احصای مشکلات و اولویت‌بندی، در اسرع وقت مشکلات موجود سامان و رفع شود.

وی از بررسی طرح سرمایه‌گذاری در این منطقه گردشگری خبر داد و گفت: جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذار منطقه گردشگری به‌منظور بررسی طرح سرمایه‌گذاری و پیشنهادات جدید سرمایه‌گذار در دستور کار قرار دارد.

سرپرست میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌شمالی با تأکید بر این‌که هر اقدام در راستای توسعه سایت گردشگری، منطبق با طرح نهایی شده انجام می‌شود، افزود: طی نشستی با بنیاد مسکن استان بحث الحاق منطقه گردشگری به روستای ایوب با هدف بهره‌مندی از خدمات دهیاری، تسریع در روند تغییر کاربری اراضی و نظارت دقیق و مستمر مجدداً مورد بررسی قرار گیرد.

یزدان‌پناه با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در جهان امروز و نقش مکان های مذهبی در جذب گردشگران و تأثیر آن بر توسعه مناطق مختلف، یادآور شد: منطقه گردشگری ایوب یکی از این مکان‌ها در استان است که تلاش داریم محیطی مناسب جهت جذب گردشگران مذهبی و رفع مسائل این منطقه فراهم کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در