شایستگان تقدیر جایزه کتاب سال تجلیل می شوند


شایستگان تقدیر جایزه کتاب سال تجلیل می شوند

آئین تجلیل از شایستگان تقدیر سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، یکم مرداد در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، شایستگان تقدیر سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، دوشنبه ، یک مرداد ماه، با حضور جمعی از اهالی قلم و مدیران فرهنگی کشور در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری تجلیل می شوند.

سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و همچنین حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران متعهد کشور برگزارشد. آئین اختتامیه سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران 19 بهمن ماه سال 1395 با حضور حسن روحانی، رئیس جمهوری در تالار وحدت. بر گزارشد. در این مراسم آثار برگزیده معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از صاحبان این آثار تجلیل شد.

جایزه کتاب سال در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۳۴ به پدیدآورندگان یازده کتاب برگزیده که در سال ۱۳۳۲ منتشر شده بودند، اهدا شد.روند اعطای این جایزه از سال ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۲ به علت وقوع انقلاب متوقف و از سال ۱۳۶۲ دوباره از سرگرفته شد. جایزه کتاب سال یه جایزه دولتی است که هر سال در بهمن ماه همزمان با دهه فجر به همت موسسه خانه کتاب برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در آئین تجلیل از شایستگان تقدیر سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران می توانند دوشنبه (یکم مرداد ماه) ساعت 18 به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین فلسطین جنوبی و چهار راه ولیعصر، خیابان برادران مظفر، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری مراجعه کنند

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا