حمایت ژاوی از سیاست‌های بارسلونا: امثال دی یونگ، رابیو و آرتور همان چیزی هستند که تیم نیاز دارد


حمایت ژاوی از سیاست‌های بارسلونا: امثال دی یونگ، رابیو و آرتور همان چیزی هستند که تیم نیاز دارد

طرفداری - ژاوی، اسطوره محبوب بارسلونا از سیاست‌های نقل و انتقالاتی اخیر این باشگاه حمایت کرد.

ژاوی که قرار بود تا الان فوتبال را کنار گذاشته و به مربی گری بپردازد، تصمیم گرفته حداقل یک فصل دیگر هم در السد توپ بزند. گرچه به گفته خودش کارهای مربوط به دریافت مدرک مربی گری‌اش را هم همزمان انجام می‌دهد. او که اخیرا در چند مصاحبه به انتقاد از سیاست خرید بارسلونا در پنجره‌های نقل و انتقالاتی پرداخته بود، به نظر اکنون موافق جذب گزینه‌های باشگاه است.

به گزارش mundodeportivo، ژاوی در مصاحبه با این نشریه می‌گوید:

آرتور؟‌یک بازی کامل از او ندیده‌ام اما برزیلی‌های زیادی اینجا در کمپ تمرینی اسپایر قطر از کیفیت بالای او حرف می‌زنند. به نظر من هم او بازیکنی است که کاملا به سبک بارسا می‌خورد. به عبارتی DNA باشگاه را دارد. استعداد لازم و کیفیت فنی را دارد و موفقیتش به خودش و ذهنیتش بستگی دارد که بتواند در بارسا هم خودش را نشان بدهد و با فشارها کنار بیاید یا نه. به اطرافیان و اعتماد به نفسش هم بستگی دارد اما در مجموع به لحاظ فاکتورهای لازم، تردیدی ندارم که او می‌تواند خرید فوق العاده‌ای برای بارسا باشد.

رابیو؟ او هم سطح فنی و تکنیکی بالایی دارد. او می‌تواند هافبک فوق العاده‌ای برای بارسا باشد. از نظر من رابیو یک بازیکن ثابت شده است که تاکنون تجربه زیادی از بازی در بالاترین سطح فوتبال دنیا کسب کرده است. خرید او اتفاق فوق العاده‌ای خواهد بود اما این مسئله هنوز در دسته شایعات قرار می‌گیرد. واقعیت اکنون بارسا، آرتور است. پیشتر درباره گریزمان هم زیاد از من سوال می‌شد اما او در اتلتی ماند. اجازه دهید ببینیم او به بارسا می‌آید یا نه اما در کل البته که خرید فوق العاده‌ای خواهد بود.

و دی یونگ؟ او را کمتر دیده‌ام. هافبکی مثل بوسکتس است که البته می‌تواند جلوتر هم بازی کند. اما او هم مثل همه ما از یک فلسفه فوتبالی هلندی می‌آید؛ کرایوف. دی یونگ استعداد بسیار زیادی دارد و می‌تواند چیزهای زیادی به بارسا اضافه کند. او را باید زیر نظر داشت. بازیکنانی چون او همان چیزی هستند که بارسا نیاز دارد: رابیو، آرتور، دی یونگ و ... بازیکنانی با کیفیت فنی و تکنیکی بالا که در خدمت تیم باشند. از همه مهم تر اما استعداد و خلاقیت است چون بارسا یعنی استعداد و خلاقیت. چرا؟ چون بارسا همیشه در یک سوم دفاعی حریف بازی می‌کند و در یک فضای 30-40 متری شما به خلاقیت بازیکنانتان نیاز دارید تا گره را باز کنید.

ژاوی در این مصاحبه از والورده هم تمجید کرد و او را انتخابی درست دانست. اسطوره بارسلونا همچنین از باشگاه به خاطر تمدید قرارداد جوانان آکادمی تمجید کرد و از اهمیت حضور بازیکنان آینده‌دار در تمرینات تیم اول گفت. کاری که هم اکنون در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا