افزایش تجارت الکترونیک اجتماعی در چین


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (http://www.iribnews.ir/)، به نقل از خبرگزاری شین هوا، طبق گزارش منتشر شده از سوی کنفرانس 2108 اینترنت در چین ، تجارت الکترونیک اجتماعی در سال دوهزار و هجده در این کشور به 170 میلیارد دلار خواهد رسید...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خبرگزاری شین هوا، طبق گزارش منتشر شده از سوی کنفرانس 2108 اینترنت در چین ، تجارت الکترونیک اجتماعی در سال دوهزار و هجده در این کشور به 170 میلیارد دلار خواهد رسید که با افزایش 66.7 درصدی طی یک سال همراه خواهد بود.
تجارت الکترونیک اجتماعی که در سال دوهزار و سیزده در چین ظهور کرد، ترکیبی از رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک است. طبق این گزارش در سال دوهزار و هجده سی میلیون نفر در بخش صنعت تجارت الکترونیک اجتماعی مشغول به کار خواهند بود که حاکی از افزایش 50.2 درصدی فعالان این بخش در مقایسه با سال دوهزار و هفده است.
چین یکی از بزرگترین بازارهای تجارت الکترونیک جهان را با رشد 32.2 درصدی خرده فروشی آنلاین در مقایسه با سال دوهزار و هفده در اختیار دارد که برابر با 7.200 میلیارد یوان است. گزارش های منتشر شده از سوی وزارت بازرگانی نشان می دهد تا سال دوهزار و بیست ارزش خرده فروشی آنلاین در چین به 9.6 میلیارد یوان خواهد رسید که 31.3 درصد آن به تجارت الکترونیک اجتماعی اختصاص دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید