کارشناس آ‌موزش و پژوهش کانونهای مساجد خراسان جنوبی تجلیل شد


کارشناس آ‌موزش و پژوهش کانونهای مساجد خراسان جنوبی تجلیل شد

همزمان با برگزاری همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر در بیرجند، از کارشناس ‌آموزش و پژوهش دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر امروز (۳۰ تیر) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از فعالان این حوزه در سالن قلمچی بیرجند برگزار شد.

در این مراسم از محمدرضا نخعی پور کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی به دلیل فعالیت در این عرصه تجلیل شد. متن لوح تقدیر وی که به امضای علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان رسیده است به شرح زیر است؛

جناب آقای محمدرضا نخعی پور

کارشناس آموزش و پژوهش کانونهای فرهنگی هنری مساجد

سلام علیکم

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،‌ لوح افتخاری زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که موجب مباهات خدمتگزاران بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود.

اینجانب لازم می دانم از تلاش های ارزنده جنابعالی در امر مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها تشکر و قدردانی نموده، از درگاه ایزد متعال،‌ توفیقات روز افزون جنابعالی را در تداوم این جهاد بزرگ و وظیفه مقدس در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،‌ منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید مسئلت می نماید. اهداف بلندتان پایدار و گام هایتان استوار باد.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در