پلمپ 143 باشگاه متخلف ورزشی


پلمپ 143 باشگاه متخلف ورزشی

مدیرکل رسیدگی به شکایات وزارت ورزش گفت: در سه ماهه نخست امسال نسبت به پلمپ 143 باشگاه ورزشی که فاقد مجوز بوده اند، اقدام لازم صورت گرفت.

پلمپ 143 باشگاه متخلف ورزشیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیروس احمدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان درباره بازرسی باشگاه‌های ورزشی گفت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاه ها، در سه ماهه نخست امسال از ۱۰ هزار و ۸۰۲ باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور، بازرسی شد و با شناسایی باشگاه‌های فاقد مجوز و یا توزیع و فروش دارو‌های نیروزا ۱۴۳ مورد از این باشگاه‌ها پلمپ شدند.
وی افزود: همچنین به ادارات کل ورزش و جوانان ابلاغ شده است تا ضمن بازرسی ماهیانه و مستمر از باشگاه ها، در صورت رویت توزیع دارو‌های نیروزا، برخورد قاطع و جدی صورت پذیرد.
مدیرکل رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت رویت فروش دارو در باشگاه‌های ورزشی با مسئولان بازرسی ادارات کل از طریق سامانه وزارت ورزش و جوانان تماس بگیرند تا برخورد قانونی انجام پذیرد.
وی ادامه داد: تیم فعال بازرسی از نمایندگان حراست، حقوقی، امور باشگاه ها، بازرسی، فدراسیون‌های پزشکی ورزشی و بدنسازی و پرورش اندام و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها تشکیل شده است که با کار آمار اماکن فاقد مجوز کاهش یافته و با توزیع و نگهداری دارو‌های نیروزا برخورد جدی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن