تریلر جدید بازی Spider-man موجی از نارضایتی‌ها را به دنبال داشت


تریلر جدید بازی Spider-man موجی از نارضایتی‌ها را به دنبال داشت

در طی مراسم کامیک کان سان دیگو، تریلر داستانی جدیدی از بازی Spider-man منتشر شد که با نارضایتی طرفداران همراه شده و سر و صدای زیادی به پا کرده است. جدیدترین تریلر داستانی بازی Spider-man حواشی زیادی را به دنبال داشت و باعث نارضایتی برخی از طرفداران این شخصیت محبوب شد. البته دلیل همه این...

در طی مراسم کامیک کان سان دیگو، تریلر داستانی جدیدی از بازی Spider-man منتشر شد که با نارضایتی طرفداران همراه شده و سر و صدای زیادی به پا کرده است.

جدیدترین تریلر داستانی بازی Spider-man حواشی زیادی را به دنبال داشت و باعث نارضایتی برخی از طرفداران این شخصیت محبوب شد. البته دلیل همه این نارضایتی‌ها ظاهر شخصیت مری جین در تریلر کامیک کان بود که نسبت به تریلرهای گذشته شاهد تغییرات زیادی در چهره او هستیم. در ادامه می‌توانید تصویر مری جین و تفاوت‌هایش را با تریلرهای قبلی مشاهده کنید:

تریلر جدید بازی Spider-man موجی از نارضایتی‌ها را به دنبال داشت

همانطور که مشاهده می‌کنید، چشم‌های مری جین در تریلر جدید روشن‌تر، بینی او باریک‌تر و همچنین چانه‌اش اندکی نوک‌تیزتر شده است و به طور کلی تفاوت‌های زیادی با تصویر سمت چپ دارد. حال به نظر می‌رسد که طرفداران مرد عنکبوتی و بازی Spider-man به این تغییرات روی خوشی نشان نداده و خواهان بازگشت طراحی قبلی شخصیت مری جین هستند.

جالب است بدانید که عده دیگری نیز برای مخالفت با این موضوع به تعریف و تمجید از استودیوی ابنسومنیاک گیمز پرداخته و تغییرات ظاهری مری جین را ضروری و مثبت اعلام کرده‌اند. طبق نظرات این دسته از بازیکنان، طراحی جدید، نسبت به قبل واقعی‌تر بوده و اینسومنیاک گیمز تصمیم درستی در این باره گرفته است.

جالب‌تر آنکه «برایان نورتون» (Brian Horton) به نمایندگی از طرف استودیوی سازنده بازی Spider-man اعلام‌ کرده است که هیچ نوع تغییری در طراحی شخصیت مری جین در تریلر جدید صورت نگرفته و تفاوت چهره او صرفا به دلیل تغییر زاویه دوربین و نورپردازی متفاوت صحنه به وجود آمده است. البته در حال حاضر نمی‌توانیم به صحبت‌های نورتون اتکا کنیم، چرا که تغییرات گزارش شده در تریلر جدید کاملا واضح و آشکار هستند، اما امیدواریم که مری جین در نهایت شخصیت خوبی از آب درآمده و بازیکنان در نسخه نهایی از او راضی باشند.

ناگفته نماند که بازی Spider-man در تاریخ 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 1397) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 شرکت سونی منتشر خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلر جدید بازی Spider-man موجی از نارضایتی‌ها را به دنبال داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش