آیا می دانید دفعات نزدیکی برای پسردار شدن چند مرتبه در ماه می باشد؟ بهترین زمان انجام لقاح به منظور پسر باردار شدن، چه موقع است؟ آیا رژیم غذایی مادر در پسر زاییدن او، نقش دارد؟ پوزیشنی که برای ارتباط جنسی در نظر می گیرید چطور؟ بعضی از افراد دوست دارند در صورت باردار شدن، حتما فرزندشان پسر شود و راه های زیادی را برای این منظور انتخاب می کنند، اما شاید کمتر کسی به دفعات نزدیکی برای پسردار شدن فکر کند! در این بخش از اقدامات پیش از بارداری دکتر سلام به بررسی دفعات نزدیکی برای پسردار شدن می پردازیم.

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن

اولین اقدامی که در این راستا باید انجام دهید این است که یک کیت تخمک گذاری از داروخانه بخرید. مرحله بعدی، باید زمان تخمک گذاری خود را تخمین بزنید. تخمک گذاری دارای نشانه هایی است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان ترشحات شفاف و لزج مانند افزایش دمای بدن احساس درد در زیر شکم

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن

اولین نشانه ای که معمولا تمام خانم ها آنرا تشخیص می دهند، ترشحات شفاف مثل سفیده تخم مرغ است. زمانی که برای اولین بار این ترشحات را احساس و مشاهده کردید، بدن شما در حال تخمک گذاری است و شما باید رابطه جنسی خود را به منظور باردار شدن شروع کنید. معمولا متخصصان زنان و زایمان اینگونه توصیه می کنند که از آخرین روز قاعدگی تان، 7 روز سپری کنید و شب روز هشتم پس از قاعدگی، رابطه جنسی داشته باشید. سپس هر دوز یکبار رابطه جنسی منظم، داشته باشید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید.

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن با استفاده از کیت تخمک گذاری

افرادی که نمی توانند زمان تخمک گذاری خود را مشخص کنند، بهتر است از کیت های تخمک گذاری استفاده کنند. اگر پس از استفاده 2 خط روی این کیت ها افتاد، زمان تخمک گذاری شما حدودا بین 12 تا 36 ساعت بعد خواهد بود. اگر شما جزو زنانی هستید که عادات ماهانه نا منظمی دارند، بهتر است که از همان روز اول پاک شدن، از کیت های تخمک گذاری استفاده کنید و به محض دو خطه شدن این کیت ها، بین 12 ساعت تا 36 ساعت بعد رابطه جنسی داشته باشید.

حال تعداد نزدیکی، چند بار باید باشد و از چه زمانی باید رابطه جنسی را شروع کرد؟ برای پسردار شدن از همان 12 ساعت پس از دو خطه شدن کیت ها اقدام کنید. یکبار دیگر هم 24 ساعت پس از رابطه جنسی اول، اقدام کنید.همین دو بار کافی است.

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن

روش های تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری

امروزه روش های زیادی برای تعیین جنسیت فرزند تعیین شده است. روش هایی از جمله:

1- از طریق رژیم غذایی و تغذیه

2- از طریق زمان تخمک گذاری

3- از طریق شستشوی واژن قبل از رابطه جنسی

4- از طریق زمانبندی عادت ماهانه

5- از طریق میزان حجم اسپرم

6- از طریق نشاندار کردن گامت ها با لیزر

7- از طریق PGD – IVF

موثرترین روشی که نتیجه بیشتر و دقیق تری از ان دیده شده است، روش آخر یعنی از طریق PGD – IVFمی باشد.

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن از نظر علمی و پزشکی

از نظر علمی و پزشکی، دفعات نزدیکی برای پسردار شدن مفهوم و اثر چندانی ندارد. تمام روش هایی که در مقالات مختلف ذکر شده اند، فقط احتمال پسر باردار شدن را بالا می برد. اما هیچ تحقیقات معتبری، تعداد دفعات نزدیکی برای این منظور را مورد بررسی قرار نداده است.

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن

راه های پسردار شدن به روش طب سنتی

بهتر است قبل از انجام رابطه زناشویی نکات توصیه شده از متخصصان طب سنتی را رعایت کنید:

نمک بیشتری مصرف کنید. البته فقط نمک دریا یا پودر سنگ نمک. شایان ذکر است که این مقدار نباید از 4 گرم در شبانه روز تجاوز کند.

در برنامه غذایی زن و شوهر باید پتاسیم، سدیم و فسفر قرار داده شود. مثلا مواد غذایی زیر بسیار در پسر دار شدن مفید است:

حلوا خرمایی (مخلوط ارده با خرما) کاسنی کاهو (بدون سس) با سکنجبین جعفری میگو خاویار طَلع (شکوفه خرما) گَرد لقاح خرما

آقایان از 2 هفته قبل از رابطه جنسی به منظور پسردار شدن، هر روز 2 عدد شاه بلوط بخورند.

یکی از 2 ترکیب زیر را هر روز صبح میل کنید (بخصوص آقایان)

عسل طبیعی + آویشن عسل طبیعی کوهی + شیر کم چرب گاو

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن

نکات تغذیه ای مناسب برای قبل از دفعات نزدیکی برای پسردار شدن

عدم مصرف یا مصرف خیلی کم لبنیات نمک بیشتری بخورید مثلا آجیل می تواند یک گزینه سالم و مفید باشد افزایش مصرف حبوبات مصرف میوه های خشکی مانند انجیر خشک، خرما، برگه زردآلو، کشمش و آلو بخارا مواد غذایی شیرین بدون کافئین مثل عسل و نبات مصرف کنید تا تحرک اسپرم را بالا ببرد میوه هایی مثل ناناس، موز، هلو، گلابی، سیب، گوجه سبز، آلو، خیار، خرما، گیلاس، تمشک، توت فرنگی، انجیر، خربزه، گوجه فرنگی بیشتر مصرف کنید. همچنین از آب میوه و سبزی غافل نشوید.

بین نیم تا 3 ماه قبل از رابطه زناشویی به منظور باردار شدن، این نکات تغذیه ای را ادامه دهید.

شستشوی واژن قبل از رابطه زناشویی

1 لیتر آب را با 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین به خوبی مخلوط کرده و درون تشتی بریزید. زنان قبل از رابطه زناشویی، درون این محلول نشسته و درون واژن خود را با آن بشوید. با این کار محیط واژن قلیایی شده و احتمال پسر باردار شدن افزایش می یابد. این محلول برای شما هیچ عارضه و خطری در پی نخواهد داشت. پس با خیال آسوده این روش را امتحان کنید.

نکات آخر در دفعات نزدیکی برای پسردار شدن

اگر زن قبل از همسر یا به همراه همسر خود به ارگاسم برسد، احتمال پسردار شدن بیشتر می شود. بعضی از متخصصان می گویند، اگر مقدار مایع منی بیشتر باشد احتمال پسر دار شدن افزایش می یابد. بنابراین بهتر است تا چند روز قبل از اقدام کردن، رابطه زناشویی نداشته باشید. از پوزیشن هایی که برای این منظور مفید است، پوزیشن داگی و ایستاده می باشد. در حالت پوزیشن داگی کروموزوم Y زودتر به دهانه رحم می رسد. برای افزایش احتمال زودتر رسیدن کروموزوم Y آلت تناسلی خود را کاملا درون واژن فشار دهید.