عیادت رئیس علوم پزشکی شیراز از هنرمندان بستری در بیمارستان بوعلی‌سینا


عیادت رئیس علوم پزشکی شیراز از هنرمندان بستری در بیمارستان بوعلی‌سینا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن عیادت از سید «ضیاءالدین دری» و «یدالله صمدی»، 2 تن از هنرمندان ملی در بیمارستان بوعلی‌سینا، در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، «علی بهادر» ضمن عیادت از سید «ضیاءالدین دری» که در بیمارستان پیوند اعضای بوعلی سینا بستری است، روند درمانی این هنرمند ملی را بررسی و دستوراتی در این خصوص صادر کرد.

بهادر در حاشیه‌ی عیادت از دری، هنر را مقوله‌ای تأثیرگذار در جامعه خواند که می‌تواند نقش چشمگیری در ارتقای فرهنگ ملت‌ها داشته باشد.

او با اشاره به جایگاه هنرمندان در کشور، گفت: دست‌اندرکاران سلامت نیز به این موضوع باور داشته و همواره در کنار هنرمندان بوده و هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت پیوند دو موضوع مهم سلامت و هنر تأکید کرد و تولید آثار هنری و رسانه‌ای با مضامین سلامت را راهکاری موثر برای نهادینه سازی آموزش‌های بهداشتی درمانی در کشور دانست.

براساس این گزارش، بهادر هم‌چنین ضمن عیادت از «یدالله صمدی» دیگر هنرمند ملی بستری در بیمارستان پیوند عضو بوعلی سینا، بر روند درمان او نظارت کرد.

سید «ضیاءالدین دری» نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان از حدود سه روز پیش برای پیوند کبد در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا بستری شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان