ستادتشدید مبارزه با احتکار واختفای کالا در کردستان تشکیل می شود


ستادتشدید مبارزه با احتکار واختفای کالا در کردستان تشکیل می شود

سنندج- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از تشکیل ستادتشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالا دراین استان خبرداد و گفت: بعد از تشکیل این کمیته کشت مشترک برای اقدام عملیاتی ایجاد می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، ‌ محمد دره وزمی یکشنبه در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، گفت: در راستای دستورالعمل سراسری از فردا ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالا دراستان ما هم تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای این ستاد استانی مشخص شده است، عنوان کرد: توسط دستگاه های عضو ستاد گشت مشترک برای انجام عملیات ویژه مبارزه با احتکار و اختفای کالا تشکیل می شود.

وی به قیمت گوشت مرغ دراستان اشاره کرد و افزود: قیمت گوشت مرغ در درب مرغداری های مرکزاستان تا دیروز ۵ هزارو و ۴۰۰ تومان بوده که با در نظرگرفتن ۲۴ درصد افت و قیمت حمل وارزش افزوده، هزینه سود عمده فروش و خرده فروش ۸ هزار و ۱۴۰ تومان تعیین شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان هم دراین جلسه گفت: براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان اقدام به تشکیل جلسه ای با اتحادیه مرغداری استان کردیم.

فرزاد سردارزاده بیان کرد: افزایش هزینه های حمل و نقل مرغ زنده از درب کشتارگاه از ۸۰ به ۹۵ تومان و افزایش یک درصدی افت لاشه مرغ به ۲۴ درصد در جلسه مذکور پیشنهاد شد.

وی با اشاره به اینکه روزانه قیمت مرغ زنده درب کشتارگاه به اتحادیه مرغداران اعلام می شود، بیان کرد: کردستان جزو استان های برخوردار تولید گوشت مرغ است و برای حمایت باید قیمت مرغ درب مرغداری پایین تر از میانگین کشوری باشد.

کد خبر 4354258

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...