تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل اشکور رودسر پرداخت می شود


تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل اشکور رودسر پرداخت می شود

رودسر- سرپرست فرمانداری رودسر از پرداخت تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل کاکرود منطقه اشکورات این شهرستان در روزهای آینده خبرداد و گفت: ارائه خدمات به آسیب دیدگان ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی وارسته صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد با اشاره به تلاش برای نعیین یک مکان مناسب برای استقرار آسیب دیدگان سیل کارکرود، افزود: برای حمایت از آسیب دیدگان این حادثه مبالغی به صورت بلاعوض طی روزهای آینده به حساب آنها واریز می شود.

وی به آمادگی سپاه پاسداران برای ساخت واحدهای تخریبی خسارت دیده در روستای کاکرود اشکور اشاره و اظهار کرد: در صورت تامین زمین مناسب عملیات اجرایی ساخت این واحدها آغاز می شود.

سرپرست فرمانداری رودسر در ادامه برضرورت حضور مدیران میان مردم و پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات تاکید کرد و گفت: قطعا وجود ارتباط دو سویه میان مسئولان و مردم سبب ایجاد امید در میان جامعه شده و از سوی دیگر رسانه ها نیز باید با انعکاس اخبار صحیح و پرهیز از هرگونه تشویش و تنش فضای کشور را به سمت آرامش سوق دهند.

خدمات دهی به سیل زدگان کاکرود ادامه یابد

در ادامه این جلسه امام جمعه رودسر بر عزم و اهتمام همه جانبه مدیران برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام تقی روحانی با اشاره به سیل کارکرود منطقه اشکورات شهرستان رودسر، افزود: در این سیل مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تلاش کردن تا در کوتاه ترین زمان شرایط به وضعیت عادی برگشته و مردم آسیب دیده نیز کمتر آسیب ببینند.

وی ادامه داد: سیل کاکرود نباید فراموش شود و خدمات باید تا برطرف شدن کامل مشکلات ادامه داشته باشد.

کد خبر 4354702

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام