طلاتور، ارائه‌دهنده تورهای برتر گردشگری


طلاتور، ارائه‌دهنده تورهای برتر گردشگری

با توجه به اهمیت روزافزون صنعت گردشگری ارزش اطلاعات مرتبط با این صنعت در حال افزایش است. سایت طلاتور به عنوان یکی از فعالان در صنعت گردشگری تلاش کرده تا اطلاعات لازم را در مورد جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان برای علاقه‌مندان فراهم آورد. در همین راستا سعی شده تا دانستنی‌ها راجع به جاذبه‌های گردشگری به صورت جامع برای استفاده همگان مهیا شود. برترین...

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سایت طلاتور، این مجموعه تلاش می‌کند تا کمکی به عناصر دیگر فعال در صنعت گردشگری کرده باشد. در این سایت فعالان در این حوزه می‌توانند شرح خدمات ارائه شده توسط خود را به راحتی و به صورت مستقیم در اختیار مشتریان نهایی خود قرار دهند. این امر کمک می‌کند تا مشتریان نیز با آگاهی از اطلاعات لازم خریدهای گردشگری خود را به صورت آنلاین انجام دهند. از این طریق آژانس‌های مسافرتی می‌توانند تورهای گردشگری مورد نظر خود را در دسترس مشتریان نهایی قرار دهند تا آنان با اطلاعات کامل اقدام به خرید تور مورد نظر خود کنند.

آژانس‌ها می‌توانند تورهای مد نظر خود را با تخفیف در سایت این مجموعه آپلود کنند که این امر کمکی موثر هم به خریداران و هم به آژانس‌های مسافرتی برای جذب مشتری می‌کند.

سایت طلاتور با همکاری گردشگران از یک سوی و آژانس‌های مسافرتی از سوی دیگر می‌کوشد خدمات خود را کامل‌تر و مفیدتر از پیش ارائه کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تورگردانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر